Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@04:57:51 GMT

اتفاق تاریخی در دیدار پرسپولیس پاختاکور

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۶۲۸۹

اتفاق تاریخی در دیدار پرسپولیس پاختاکور

تیم فوتبال پرسپولیس تهران به اولین تیم ایرانی تبدیل می‌شود که در حضور کمک داور ویدیویی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پرسپولیس که تاکنون نمایش درخشانی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته و راه صعود به جمع هشت تیم برتر را پیدا کرده اند، این بار در مقابل پاختاکور قرار خواهند گرفت اما دیدار آن ها در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی، با اتفاقی تاریخی همراه خواهد شد؛ رونمایی از VAR.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که وعده داده بود، در این مرحله از کمک داور ویدیویی رونمایی خواهد کرد تا بازی ها شکل استانداردتری را به خود بگیرند. این در حالی است که شاید بسیاری انتظار داشتند باتوجه به امکانات استادیوم های قطری، از همان مرحله گروهی، ویدیو چک مورد استفاده قرار می‌گرفت.

با این حال حالا پرسپولیس به نخستین تیم ایرانی تبدیل می‌شود که در حضور این تکنولوژی به میدان خواهد رفت و از آن استفاده می‌کند. در سال های اخیر تیم های باشگاهی ایرانی تجربه استفاده از کمک داور ویدیویی را نداشته اند اما این در حالی است که برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس، به استفاده از این تکنولوژی عادت کرده و شرایط بهتری را خواهند داشت.

 

دو بازی فردا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می‌شود و باید دید شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی که نسبت به داوری در بازی با الدحیل اعتراض داشتند، آیا می‌توانند پاختاکور را هم شکست دهند یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ای اف سی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و کادر فنی لایپزیش از وضعیت موجود در بوندسلیگا خسته شده‌اند. مشکل اصلی آنها رفتاری است که از سوی داوران در این رقابت‌ها با بازیکنان این تیم و خصوصا سیمونز می‌شود. 

مدیران این باشگاه معتقد هستند که قضاوت درستی در دیدارهایشان صورت نمی‌گیرد و بازیکنان این تیم بارها و بارها از سوی حریفان مورد خطا قرار می‌گیرند اما جریمه‌ای هم برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود و در بعضی موارد مانند اتفاقی که برای سیمونز رخ داد، او به دلیل تمارض جریمه می‌شود. 

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، پس از بازی برابر ولفسبورگ به شدت عصبانی بود و در این باره گفت:« ما هر هفته با ژاوی سیمونز مشکل داریم. آنها شرایط را برای او سخت کردند و خطاهای بسیاری روی او انجام می‌شود که خطرناک است. هربار که توپ به او می‌رسد، دستی برای به عقب کشیدنش پیش می‌آید یا خطایی انجام می‌شود. 

در 90 درصد موارد هم داور اهمیتی به این اتفاق نمی‌دهد و بازی ادامه پیدا می‌کند. در دقیقه 90 این بازی هم بار دیگر این اتفاق رخ داد و تلاشی برای گرفتن او انجام شد. اما بازیکنی که کارت زرد گرفت او بود. تحمل این وضعیت برای من خیلی سخت است.»

سرمربی لایپزیش از این اتفاق بسیار ناراحت و عصبانی شد و خودش را به زمین انداخت و با طعنه به تشویق داور پرداخت و پس از آن هم بطری آبی را روی زمین پرت کرد که باعث شد خودش هم از سوی داور با کارت زرد جریمه شود. 

سیمونز در طول این فصل 28 بازی در بوندسلیگا انجام داده و هشت کارت زرد گرفته که حتی از تعداد کارت‌های زردی که مدافعان این تیم گرفتند هم بیشتر است. اکثر این کارت‌ها به دلیل اعتراض به تصمیم داور یا تمارض بوده است. 

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!