Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به بالا بودن قیمت تخم مرغ از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار گفت: قیمت بالای تخم مرغ در درب مرغداری‌ها باعث گرانی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قیمت مرغ در استان زنجان اظهار کرد: در قیمت مرغ در استان زنجان تا به امروز مشکلی نداشتیم و قیمت مصوب به صورت کامل در استان زنجان رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا به امروز مرغ با قیمت 16 هزار تومان در استان زنجان عرضه می‌شود که ممکن است تنظیم بازار کشور تصمیم جدیدی بگیرند اما هنوز چیزی در این باره برای استان زنجان اعلام نشده است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه استان زنجان در تولید مرغ خود کفا است اما در تخم مرغ این گونه نیست و حدود 40 درصد نیاز استان در داخل تولید می‌شود افزود: مابقی نیاز به تخم مرغ استان زنجان از استانهای قزوین، اصفهان و خراسان وارد استان می‌شود.

وی با تاکید براینکه متاسفانه قیمت مرغ در درب مرغداری‌ها بالاتر بوده و 15 هزار تومان است گفت: تا زمانی که قیمت تخم مرغ در سایر استانها در درب مرغداری‌ها اصلاح نشود در سطح خرده فروشی‌های استان زنجان نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

مسلمی افزود: در این راستا با جهادکشاورزی مکاتبه‌ شده تا واحدهای تولید کننده تخم مرغ قیمت مصوب را رعایت کنند.

وی با تاکید براینکه جهادکشاورزی قول کاهش قیمت را تا یک هفته آینده داده است عنوان کرد: در یک هفته گذشته قیمت‌ها کمی کاهش یافته اما هنوز به قیمت مصوب نرسیده است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: اگر قیمت‌ها در درب مرغداری‌ها نظارت شود نسبت به اصلاح و کنترل قیمت‌ها در سطح خرده فروشی‌ها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: درب مرغداری ها استان زنجان قیمت مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • جوجه یک روزه
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است