Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@04:21:33 GMT

چرا ایستگاه متروی برج میلاد در شهریور افتتاح نشد؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۶۵۷۳

چرا ایستگاه متروی برج میلاد در شهریور افتتاح نشد؟

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه دلیل افتتاح نشدن ایستگاه متروی برج میلاد در شهریور ماه را بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی امام درباره ایستگاه متروی «برج میلاد» که قرار بود در شهریور افتتاح شود، اظهار کرد: مشکل اوراق سال 97 که اواخر تیر ماه سال 98 فروخته شده و در بانک آینده مانده بود، بعد از یکسال، در سال جاری حل شد ولی متأسفانه منابع مالی دیر تزریق شد و روی این موضوع تأثیر گذاشت اما در تلاش هستیم این ایستگاه تا نیمه آبان به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره سرانجام وعده افتتاح 12 ایستگاه تا پایان سال جاری با توجه به وضعیت موجود، گفت: پیش از این اعلام کرده بودم برای اینکه 12 ایستگاه در مترو افتتاح شود لازم است پول اوراق سالهای 97 و 98 و همچنین 50 درصد بودجه مصوب شهرداری تهران در سال جاری را داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه اوراق سال 97 به سرانجام رسید و کار را حرکت داد، اوراق سال 98 که بانک عامل آن رفاه بود و 31 تیر امسال فروخته شد، هنوز وثیقه‌هایش تأمین و پول آزاد نشده است. معاونت مالی و سازمان املاک شهرداری تهران پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم در مهرماه این پول به دستمان برسد.

امام با اشاره به اینکه درباره بودجه شهرداری نیز با محدودیت‌هایی در منابع درآمدی نقدی شهرداری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: 2 هزار میلیارد تومان بودجه نقدی و 800 میلیارد تومان بودجه نقدی سال جاری شرکت مترو است؛ درباره بودجه غیرنقدی اتفاقات خوبی در حال وقوع است اما در بودجه نقدی وضعیت خوبی از ابتدای سال نداشته‌ایم با این حال تلاشمان را برای به سرانجام رساندن وعده افتتاح 12 ایستگاه تا پایان سال  ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ا

منبع:تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: اوراق سال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۱۸۳ ناسالم (قرمز)، اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۹، باقرشهر با شاخص ۱۳۶، قرچک با شاخص ۱۴۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۶، امام خمینی با شاخص ۵۴، پارک رازی با شاخص ۵۲، پاسداران با شاخص ۶۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۶، پیشوا با شاخص ۷۲، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۸۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۰، چشمه با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۶۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۳، رباط‌کریم با شاخص ۷۴، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۰، شریف منطقه دو با شاخص ۸۱، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۱، شهریار با شاخص ۵۳، علم و صنعت با شاخص ۷۰، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۶۱، ملارد با شاخص ۷۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۶، ورامین با شاخص ۸۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۲، پاکدشت با شاخص ۴۱، پونک با شاخص ۲۶، دماوند با شاخص ۳۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۲، قدس با شاخص ۳۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۳۹، در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745322

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق