Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به استوری استراماچونی در فضای مجازی سند جدیدی از مذاکراتش با این سرمربی ایتالیایی رو کرد.

خبرگزاری میزان - پس از استوری امروز آندره‌آ استراماچونی در واکنش به صحبت‌های شب گذشته احمد سعادتمند در خصوص روند مذاکرات با این سرمربی ایتالیایی و تکذیب این اظهارات، مدیرعامل استقلال سند مذاکراتش با پاستورلو ایجنت مربی ایتالیایی را منتشر کرد و نوشت: صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر در هتل کالکشن رم انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجمه متن این مکالمات به شرح زیر است:

فدریکو عزیز ما بسیار خوشحالیم که در آخرین مراحل توافق هستیم و همانطور که می دانید از دهم سپتامبر در دوحه خواهیم بود. و اکنون وکیل ما و شما در حال آماده سازی پیش نویس توافق نامه هستند، ما به شما و آندره پیشنهاد می‌کنیم در این بازی‌ها مهمان ویژه ما برای دیدن مسابقات باشید و همچنین می‌توانیم توافق‌نامه را در دوحه نهایی کنیم و آن را امضا کنیم. و دوباره می‌دانید که پس از این رقاب‌ها، آماده‌سازی برای فصل جدید لیگ ایران آغاز می‌شود. منتظر پاسخ شما هستیم.

پاسخ پاستورلو: چیزی نهایی نشده.

۱- ۹۰۰هزار یورو به حساب استرا واریز شود.
۲- فدراسیون مجوز حضور استرا را بدهد.
۳- قرارداد جدید با مبلغ ۱.۳۵۰ هزار یورو امضا شود.
تا زمانی که این سه کار انجام نشود استرا جایی نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: واکنش استراماچونی به صحبت‌های سعادتمند با زبان فارسی!

انتهای پیام/

برچسب ها: استراماچونی سعادتمند استقلال پاستورلو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی سعادتمند استقلال پاستورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام