Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در اینستاگرامش سند مذاکره با مدیربرنامه آندره استراماچونی را منتشر کرد. او در این پیام نوشته بود:

فدریکو عزیز ما بسیار خوشحالیم که در آخرین مراحل توافق هستیم و همانطور که می دانید از 10 سپتامبر در دوحه خواهیم بود. و اکنون وکیل ما و شما در حال آماده سازی پیش نویس توافق نامه هستند ، ما به شما و آندره پیشنهاد می کنیم در این بازی ها مهمان ویژه ما برای دیدن بازی ها باشید و همچنین می توانیم توافق نامه را در دوحه نهایی کنیم و آن را امضا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و دوباره می دانید که پس از این بازی ها ، آماده سازی برای فصل جدید لیگ ایران آغاز می شود. منتظر پاسخ شما هستیم.

پاسخ پاستورلو: چیزی نهایی نشده.

۱- ۹۰۰هزار یورو به حساب استرا واریز شود.
۲- فدراسیون مجوز حضور استرا را بدهد.
۳- قرارداد جدید با مبلغ ۱.۳۵۰ هزار یورو امضا شود.
تا زمانی‌که این‌سه‌کار انجام‌نشود استرا جایی نمی‌رود.

256 251

کد خبر 1437891

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تیم جدید یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

منبع: همشری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227301 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت