Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور عراق از شناسایی عاملان جنایت الرضوانیه بغداد خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از میدل ایست نیوز، عثمان الغانمی در کنفرانس مطبوعاتی در کربلا با بیان اینکه اتفاق روز گذشته، جنایتی وحشتناکی بوده است اظهار داشت: وزارت کشور با بررسی‌های خود توانست عاملان جنایت مذکور را شناسایی کند.

در حمله راکتی روز گذشته به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد که به منزل مسکونی اصابت کرد، چندین نفر از جمله چند کودک و زن کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در واکنش به حمله راکتی به منزلی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق آمده است: «در شرایطی که دولت و نیروهای امنیتی عراق تمام تلاش خود را در راه حفظ منافع شهروندان و حفاظت از آنها و گسترش قانون و حمایت از ثبات به کار می‌گیرند، برخی باندهای جنایتکار و گروه‌های قانون شکن به اعمال وحشیانه خود ادامه داده و جنایت‌هایی در حق شهروندان و با هدف ایجاد هرج و مرج و رعب و وحشت در میان مردم مرتکب می‌شوند.»

در ادامه بیانیه فرماندهی ستاد عملیات مشترک آمده است: این باندهای جنایتکار عصر امروز جنایتی ناجوانمردانه در منطقه البوشعبان (البوعامر) در منطقه الرضوانیه در بغداد شدند و یک منزل مسکونی را از منطقه حی الجهاد هدف اصابت راکت قرار داده و ۵ نفر شامل ۳ کودک و دو زن را شهید و دو کودک دیگر را مجروح کردند.

کد خبر 447107

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر کشور عراق عراق انفجار بغداد بغداد حمله تروريستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق در گفت و گو با شبکه الجزیره تاکید کرد که این فلسطینی‌ها هستند که باید رهبران خود را انتخاب کرده و سرنوشت‌شان را تعیین کنند.

وی در ادامه افزود: مذاکرات ما با آمریکا در چارچوب درخواست برای آتش بس در غزه صورت می‌گیرد.

پیش از این وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «فؤاد حسین» وزیر خارجه این کشور در نشست اتحادیه عرب در سطح وزرا در قاهره شرکت کرده است.

وی در این نشست بر تداوم حمایت عراق از مقاومت ملت فلسطین در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم در نوار غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه عراق در این نشست تصریح کرد که کابینه این کشور با تخصیص ۲۵ میلیون دلار به آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) موافقت کرده است.

فؤاد حسین تاکید کرد که کمک رسانی به این آژانس در کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین از طریق تهیه تجهیزات پزشکی و کمک‌های بشردوستانه تأثیر زیادی دارد.

کد خبر 6062910

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • سردار نقدی: دیر نیست، روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند