Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کارلوس گوسن، مدیرعامل فراری شرکت خودروسازی رنو نیسان، در سخنرانی در دانشگاه بیروت گفت: ‌مشکل لبنان نبود دارایی نیست بلکه نبود اعتماد است.

گوسن در سال 2018 به خاطر تخلفات گسترده مالی در زمان تصدی ریاست بر خودروسازی رنو نیسان توسط مقامات ژاپنی دستگیر شد و سپس به قید ضمانت در حبس خانگی قرار گرفت اما به یک باره چند روز مانده به تحویل سال 2020 سر از لبنان درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حالا در تلاش است تا دوباره برای خود آبرویی کسب کرده و اسم و رسمی به هم بزند.

گوسن قصد دارد در دانشگاه بیروت دوره آموزش مدیریت برگزار کند.

وی می‌گوید روی کاغذ لبنان دارایی دارد و مشکلی که این کشور با آن روبروست و باعث شده شاهد بحران جدی اقتصادی در آن باشیم و صنعت بانکداری این کشور فلج شود بازگرداندن اعتماد به ساختار آن است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان اعتماد ژاپن خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟