Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ایستادگی و اتفاق مردم عراق در برابر فتنه و توطئه امریکایی- صهیونیستی و سعودی "داعش" محصول درایت، هوشمندی و نقش آفرینی محوری حضرت آیت الله سیستانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، با اشاره به تحولات سال های اخیر منطقه در عرصه رویارویی با تروریسم تکفیری و شکست فتنه داعش به ویژه در کشور عراق گفت:  نقش مرجعیت عالی عراق به عنوان کانون ، محور و پیشران اصلی وحدت و بسیج کنندگی ملت عراق برای حفظ استقلال و دفاع از امنیت و استقرار آن در این کشور ، سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و برای همیشه در تاریخ منطقه ماندگار و الهام بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

توضیح مهم حسین شریعتمداری درباره یادداشت اخیر راجع به بیانات آیت‌الله سیستانی/ "برداشتم اشتباه بود"

سردار قاآنی مقاومت ، ایستادگی و اتفاق مردم عراق و تولیدقدرت بومی و مردمی با حضور آحاد اقوام،طوائف و قبایل این کشور برابر فتنه و توطئه امریکایی- صهیونیستی و سعودی "داعش"  را محصول درایت، هوشمندی و نقش آفرینی محوری حضرت آیت الله سیستانی توصیف و ایشان را نماد افتخار و اقتدار مرجعیت در این کشور دانست و تصریح کرد: نقش آفرینی های معظم له  در حمایت و پشتیبانی مستمر از نیروهای مسلح و مقاومت اسلامی عراق و خنثی شدن نقشه دشمنان امت اسلامی ،  از تاثیرات راهبردی و تاریخی  برخوردار بوده و همه ما و مردم شریف و مجاهد عراق قدردان ایشان بوده و به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور با پاک شدن سرزمین مقدس اسلامی عراق از لوث اشغالگران و متجاوزان، شاهد تحقق آرمان های شهدای مقاومت اسلامی این کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق سردار اسماعیل قاآنی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخبار عراق سردار اسماعیل قاآنی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند

به گزارش همشهری آنلاین، نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به نقش فزاینده اعضای تاجیکستانی داعش خراسان درباره حملات اخیر این گروه تروریستی نوشت: تنها در سال گذشته، تاجیک‌ها در حملاتی در روسیه، ایران و ترکیه و همچنین نقشه‌هایی برای انجام حملات در اروپا که پیش از انجام خنثی شد، دخیل بودند.

گزارش افزود: کارشناسان می‌گویند گمان می‌رود داعش خوراسان چندین هزار نیرو داشته باشد که تاجیک‌ها بیش از نیمی از آنها را تشکیل می‌دهند.

رسانه آمریکایی نیویورک تایمز تأکید کرد آنچه اتباع تاجیکستان را در برابر جذب توسط داعش آسیب‌پذیر می‌کند، نظام کنونی، دین‌ستیزی و فقر فزاینده در این کشور است که به نارضایتی‌ها دامن می‌زند و میلیون‌ها کارگر مهاجر را به جستجوی زندگی بهتر در خارج از این کشور سوق می‌دهد.

«محمد یعقوب مجاهد» وزیر دفاع و رئیس کمیسیون امور امنیتی حکومت طالبان پیش از این گفته بود اتباع تاجیکستانی و پاکستانی در حملات داعش بر مساجد، خانقاه‌ها، علمای مذهبی و مکان‌های عمومی در افغانستان دست داشته‌اند.

وی همچنین تصریح کرده بود شمار زیادی از اتباع تاجیکستانی و پاکستانی در عملیات نیروهای طالبان کشته و شماری هم بازداشت شده‌اند.

وزیر دفاع حکومت طالبان همچنین از کشورهای تاجیکستان و پاکستان خواسته بود تا مرزهایشان را کنترل کنند.

کد خبر 846117 منبع: تسنیم برچسب‌ها تاجیکستان خبر ویژه داعش

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند