Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تفاهمنامه همکاری مشترک میان ۱۲دستگاه اجرایی استان خراسان رضوی  و دو دستگاه مردم نهاد در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی وموقت در شهر مشهد به پایان رسید.

او افزود: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت که از مدتی قبل با راه اندازی ۴ ایستگاه موقت و یک ایستگاه دائمی در نقاط مختلف شهر اجرائی شد، توانست رضایت قابل قبولی را در میان مردم، کارگران و پیمانکاران کسب کند به همین منظور براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقرر شد تا بهمن ماه امسال تعداد ایستگاه‌های ساماندهی کارگران در سطح شهر مشهد به ۱۲ ایستگاه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به این که مشهد به عنوان اولین کلانشهر پیشگام در زمینه ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت گام‌های بسیار مناسبی برداشته است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از کارگران ساختمانی در این جایگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و از طریق این جایگاههای مردم، پیمانکاران و شهرداری مشهد، در قالب پروژه‌های مختلف به کارگیری شده اند.

انتها ی پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساماندهی کارگران ساختمانی شهرداری مشهد ساماندهی کارگران ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه