Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@01:14:11 GMT

اعتصاب کارکنان بخش حمل و نقل عمومي آلمان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۶۸۲۵

اعتصاب کارکنان بخش حمل و نقل عمومي آلمان

خبرگزاری آریا- در پی دعوت اتحادیه کارگری قدرتمند ور دی آلمان برای اعتصاب در حوزه حمل و نقل، حمل و نقل عمومی در سراسر آلمان بامداد سه شنبه با اختلال رو به رو شد. ور دی خواستار مذاکره در مورد توافق جمعی جدید در سطح ملی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه از برلین، ور دی سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای از کارکنان بخش حمل و نقل عمومی خواست برای اعمال فشار بیشتر اعتصاب هشدار دهنده را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از شهر‌های بزرگ آلمان، حمل و نقل عمومی به شدت محدود شد. در برلین تقریبا هیچ اتوبوس، مترو و تراموایی کار نمی‌کند. بر اساس پیش بینی شرکت‌های حمل و نقل هامبورگ در این شهر هم هیچ مترویی قرار نیست کار کند.
در مونیخ در جنوب آلمان هم مترو کار نمی‌کند و تنها نیمی از اتوبوس‌ها مشغول فعالیت هستند. قطار‌های مسافربری شامل این اعتصاب نمی‌شوند. اتحادیه ور دی خواستار مذاکره در مورد کنوانسیون عمومی است که در سراسر کشور برای 87 هزار کارمند این حوزه اجرایی شود. این اتحادیه توقف رویکرد نابرابر در قبال حقوق بگیران در ایالت‌های گوناگون آلمان و اجرای قوانین مشترک مربوط به مرخصی و پاداش را خواستار شد.
بنابر اعلام ور دی سازمان کارفرمایان شهرداری که نماینده کارفرمایان بخش حمل و نقل عمومی در آلمان است این مذاکرات را رد کرد. این سازمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رویکرد ور دی به ویژه در زمان بحران غیر مسئولانه است. این اعتصاب قرار است در اکثر شهر‌ها امروز پایان یابد. در صورتی که اعتصاب هشداردهنده نتیجه بخش نباشد اتحادیه‌ها به اعتصاب سخت متوسل می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتصاب کارکنان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش ت اف ۱ فرانسه‏، اتحادیه داروسازان فرانسوی از همه داروسازان خواسته است روز ۳۰ مه اعتصاب کنند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش ت اف 1 فرانسه گفت در خصوص برنامه داروسازان فرانسوی برای اعتصاب گفت : داروسازان. فرانسوی  از چند ماه پیش به دلیل  کمبود دارو باعث اختلال در فعالیت‌های روزانه داروخانه‌ها شده است هشدار دادند. به گفته داروسازان ۴۹۰۰ قلم دارو با کمبود مواجه است. آنها نا امیدانه می‌گویند باید راه حلی پیدا شود. گزارش با نیکولا روبرتسون و برای مثال آنتی بیوتیک، قطره‌های درمان بیماری‌های چشمی، داروی ضد صرع... اینها اقلامی هستند که دچار کمبود هستند. در چنین مواردی بئاتریس دنبال راه حل برای بیمار می‌گردد. جستجو برای او زمان بر است. گاهی او ۱۲ ساعت در هفته به دنبال داروی بیماران در سامانه داروخانه‌ها می‌گردد.
در سال ۲۰۲۳ آژانس ملی امنیت دارویی اعلام کرد داروخانه‌ها از کمبود ۴۹۰۰ قلم دارو خبر داده اند. این وضعیت برای مشتری‌ها سخت است. طبق برنامه از پیش اعلام شده اتحادیه داروسازان از همه داروسازان خواسته است روز ۳۰ مه اعتصاب کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری