Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:16:30 GMT

آل‌کثیر از بغداد بونجاح انتقام گرفت + عکس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۶۸۳۶

آل‌کثیر از بغداد بونجاح انتقام گرفت + عکس

بازی پرسپولیس و السد در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک نکته جالب داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این نکته چیزی نیست جز شادی بعد از گل عیسی آل‌کثیر که اگر چه سانسور شد اما همه متوجه شادی بعد از گل او شدند. شادی‌ای که از دید برخی افراد، واکنشی بوده به شادی بعد از گل دو سال قبل مهاجم الجزایری السد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار است که اسفند سال ۹۷ و در بازی السد و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹، بغداد بونجاح موفق شد در دقیقه ۹۵ دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

مهاجم الجزایری السد بعد از گلزنی، لباسش را درآورد تا کارت زرد را به جان بخرد. بونجاح درباره دلیل شادی‌اش گفته بود: وشحالی من طبیعی بود. این گل، گل پیروزی و در دقیقه پایانی بود. باید هم خوشحالی زیادی می‌کردم چرا که بعد از خستگی زیاد و در آخرین دقیقه به گل رسیدیم.

حالا آل‌کثیر با گلی که به السد زد هم باعث حذف تیم قطری و صعود پرسپولیس شد هم اینکه به شادی بعد از گل بونجاح، پاسخ داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر بغداد بونجاح علیرضا بیرانوند پرسپولیس بغداد بونجاح پرسپولیس علیرضا بیرانوند عیسی آل کثیر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول شادی بعد از گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!

ملی‌پوش پیشین فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که خلق و خوی هم‌تیمی سابقش از زمان که وارد وادی مربیگری شده نسبت به زمانی که بازی می‌کرد، تفاوت قابل توجهی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو کاسورلا بازیکن اسپانیایی پیشین تیم‌های فوتبال آرسنال، ویارئال و السد قطر می‌گوید شخصیت ژاوی هرناندس نسبت به دوران بازیگری‌اش به شدت دچار تغییر و او از یک فرد آرام و خونسرد به یک انسان پرخاشگر و عصبی تبدیل شده است.

کاسورلا علاوه بر تیم ملی اسپانیا در السد هم با ژاوی هم‌تیمی بود و به همین دلیل کاملاً با روحیات و شخصیت ستاره پیشین بارسلونا آشنا بود. او اما می‌گوید ژاوی که الان کنار زمین و در تمرینات بارسلونا می‌بیند با آن بازیکنی که کنارش بازی می‌کرد هیچ شباهتی ندارد.

کاسورلای 39 ساله که سال 2023 السد را به مقصد تیم رئال اویه‌دوی اسپانیا ترک کرد و هنوز در آن تیم توپ می‌زند، به نشریه گاردین گفت: تیپ شخصیتی ژاوی به چیزی کاملاً متفاوت از آنچه که می‌شناختم تبدیل شده است. مورد ژاوی شبیه داستان خود من با اویه‌دو داست. او کسی بود که از من به خاطر اینکه در قطر تنهایم گذاشت (وقتی برای هدایت بارسلونا از مربیگری السد دست کشید) عذرخواهی کرد و گفت "سانتی این رؤیای من و یک مسئله بسیار شخصی است". بعد از آن اما او دیگر آن آدم سابق نشد. اینکه در وطن خودت اینقدر تحت فشار باشی واقعاً تلخ است. به نظرم او دست کم گرفته می‌شود. او دارد یکی از دشوارترین مقاطع زندگی حرفه‌ای خودش را تجربه می‌کند. با اینکه قهرمان لالیگا و سوپرجام شد اما هنوز هم در معرض فشار و انتقاد است.

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

هافبک پیشین آرسنال افزود: ژاوی مرا غافلگیر کرده است. وقتی کنار هم بازی می‌کردیم هرگز ندیدم که صدایش را بالا ببرد اما بعد از اینکه مربی شد رفتارش عوض شد. روز اول ما بازی‌مان را باختیم (السد در آغاز دوره مربیگری ژاوی). او را دیدم که بطری‌های آب را شوت می‌کند، به بازیکنان بد و بیراه می‌گوید، داد و بیدا می‌کند. اواخر همان روز از او پرسیدم :"ژاوی، امروز چه بلایی به سرت آمده است؟". او جواب داد:« من به کل عوض شده‌ام. اگر این کارها را نکنم، رختکن حرفم را نمی‌خواند!". از خودم پرسیدم آیا واقعاً چنین رفتاری لازم است؟ فکر نمی‌کنم که روزی اینگونه رفتار کنم هرچند در مورد ژاوی هم چنین تصوری را داشتم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • دلیل شادی غیر متعارف بازیکن پرسپولیس مشخص شد