Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه فرآیند آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های سی ان جی مستقر در سطح استان تهران، با ابلاغ از سوی مرکز اندازه‌شناسی سازمان ملی استاندارد ایران، از مهرماه امسال آغاز شد، گفت: برای سومین سال متوالی، نازل‌های جایگاه‌های سی ان جی استان تحت بازرسی و آزمون دوره‌ای صحت عملکرد قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای پیاده‌سازی صحیح الزامات اندازه‌شناسی قانونی و رعایت حقوق مالکین خودروهای گازسوز و دوگانه‌سوز و نیز حصول اطمینان از صحت عملکرد نازل‌های موجود در جایگاه‌های سی ان جی استان تهران، کارشناسان شرکت‌های مجری آزمونگر بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و پارس صحت آزمون، با ابلاغ این اداره‌کل به جایگاه‌های سی ان جی مستقر در سطح استان مراجعه و نسبت به انجام مراحل آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه سی ان جی اقدام می کنند.

مدیرکل استاندارد استان تهران در تشریح این خبر ادامه داد: در سال گذشته، ۶۳۰ مورد آزمون دوره‌ای نازل‌های سی ان جی در استان تهران انجام شد و امسال نیز، انجام آزمون دوره‌ای کلیه نازل‌های موجود در سطح استان تهران بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ نازل در ۱۸۵ جایگاه سی ان جی استان، برنامه‌ریزی شده‌است؛ که با استمرار تعامل مطلوب میان دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذیربط استان نظیر استانداری و فرمانداری‌های تابعه، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران- منطقه تهران، انجمن صنفی سی ان جی کشور و به ویژه، با همکاری مسؤولانه و موثر مالکین جایگاه‌های سی ان جی استان، به نحو شایسته تحقق یابد.

این مقام مسوول افزود: با توجه به الزامات مندرج در استاندارد ملی ذیربط، آزمون‌های دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های سی ان جی، درحال حاضر، به صورت سالیانه در سطح استان انجام و در صورت مشاهده مقادیر خطای فراتر از حد مجاز در نتایج آزمون، مالکین جایگاه‌ها، ملزم به رفع فوری نقص و اعلام آمادگی به منظور آزمون مجدد نازل‌های مورد اشاره توسط شرکت‌های مجری آزمونگر ذیصلاح می‌شوند.

برچسب‌ها شهر تهران اداره کل استاندارد استان تهران ستاد سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران ستاد سوخت شهر تهران ستاد سوخت اخبار کنکور جایگاه های سی ان جی استان صحت عملکرد نازل دوره ای صحت عملکرد آزمون دوره ای سطح استان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، میترا عقیلی  بیان کرد: واحدهای تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیندها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استانداردهای ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحدهای تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحدهای نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • آغاز سومین حراج شمش طلا در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • ببینید | آیت‌الله جاویدان: عذاب خدا به دست ایرانیان بر سر اسرائیل نازل شده است
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود