Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه کوثر برای حمایت از بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی، پوشش معافیت از پرداخت حق‌بیمه بیمه‌نامه در آینده و پرداخت مستمری، بعد از فوت یا ازکارافتادگی بیمه‌گذار تا پایان مدت بیمه‌نامه را به بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان ارایه می‌کند.
به‌ گزارش پایگاه خبری نقدینه به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، این شرکت با افتخار توانسته است رسالت خود را با هدف به حداقل رساندن نگرانی و دغدغه‌های بیمه گذاران، با ارایه این پوشش به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی کامرانی با بیان اینکه امروزه مهم‌ترین چالش و نگرانی بسیاری از افراد جامعه، نبود امنیت شغلی و حمایت مالی از خانواده‌ در زمان از کارافتادگی و فوت سرپرست است، افزود: این مساله در مشاغلی که شرایط کاری نامساعدی دارند یا پرخطر هستند، بیشتر مشهود است.
وی تاکید کرد: از جمله پیامدهای قابل مشاهده در این مشاغل؛ ازکارافتادگی یا فوت زودهنگام سرپرست خانوار است و بهره‌مند نبودن برخی خانواده‌ها از حمایت‌های مالی سازمان‌های تامین اجتماعی و سایر نهادهای حمایتی نیز، این نگرانی را دوچندان می‌کند.
معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر با تاکید بر اینکه با در نظر گرفتن پیچیدگی‌های این موضوع باید راهکار مناسبی برای به حداقل رساندن شکاف درامدی حاصل از فوت و ازکارافتادگی را تدوین و اجرا کرد، اظهار داشت: بر اساس این، کارشناسان بیمه کوثر پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه و پوشش پرداخت مستمری را طراحی و اجرایی کردند.
وی گفت: مهم‌ترین هدف ارایه این پوشش، حفظ بیمه‌نامه‌ها تا پایان مدت قرارداد است.
کامرانی توضیح داد: در این طرح؛ شرکت بیمه علاوه بر پرداخت اقساط حق‌بیمه در آینده، متعهد به پرداخت مستمری انتخابی بیمه گذار در ابتدای قرارداد است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت مستمری بیمه کوثر حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه

دریافت 232 MB کد خبر 6087068

دیگر خبرها

  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری یکماه تمدید شد/ ۸۵۰۰ نفر پیش ثبت نام کردند
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند