Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری صبح امروز (سه شنبه) با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا رضوانی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری و دبیر نظام پیشنهادهای این صندوق امروز (سه شنبه) در جریان رونمایی از سامانه نظام پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ویژگی‌های این سامانه گفت: نخستین ویژگی این سامانه زیر پوشش قرار دادن تمامی ذینفعان کلیدی و تحت وب بودن آن است به این معنی که با حذف رویکرد داخل سازمانی، علاوه بر کارکنان صندوق بازنشستگی، تمامی کارکنان هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه آن ها در هر سطح، بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق و سایر ذینفعان نیز می توانند پیشنهاد خود را در این سامانه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این سامانه از امروز در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و در قسمت ارتباط با ذینفعان فعال شده است، گفت: برای کارکنان صندوق و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه بر اساس کد ملی پروفایلی تعریف شده است که می توانند بر این اساس با ورود به سامانه پیشنهادهای خود را ثبت کنند.


رضوانی همچنین گفت: بازنشستگان و سایر ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری هم می توانند با مراجعه به سامانه نظام پیشنهادهای صندوق و در قسمت آبی رنگ بالای درگاه، با درج کد ملی پیشنهادهای خود را ثبت و پیگیری کنند.


وی افزود: پس از ثبت اولین پیشنهاد توسط فرد بازنشسته و ورود کد ملی، به صورت خودکار پروفایلی برای وی ایجاد شده و از آن پس می‌تواند بدون ثبت کد ملی ضمن مشاهده نتیجه پیشنهادهای گذشته خود نسبت به ثبت پیشنهاد جدید نیز اقدام کند.


رضوانی ویژگی دوم این نظام را چند دبیرخانه ای بودن با حفظ استقلال دبیرخانه های هلدینگ های تابعه عنوان کرد و گفت: در این سامانه یک دبیرخانه مرکزی و پنج دبیرخانه برای هلدینگ های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد شده است. سامانه به گونه‌ای طراحی شده که پیشنهادهای مربوط به هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه به صورت خودکار به دبیرخانه های هلدینگ‌ها ارجاع داده شده و پس از مشخص شدن نتیجه دوباره به دبیرخانه مرکزی جهت بررسی، پایش و ثبت نهایی ارجاع داده می شود.


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، نظام پاداش‌دهی براساس مدل امتیازی در سامانه نظام پیشنهادهای این صندوق را سومین ویژگی و شاخصه این سامانه برشمرد و گفت: سبدی از مجموعه جوایز نقدی و غیرنقدی در این سامانه برای همه پیشنهاد دهندگان طراحی شده که براساس امتیازهای کسب شده در هر مرحله از ثبت پیشنهاد تا تایید و اجرای آن را شامل می‌شود.


رضوانی با بیان اینکه جداول امتیازدهی در سامانه قابل دسترس است، گفت: در نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری همه افراد درگیر از پیشنهاددهنده تا دبیران و کارشناسان بررسی کننده و عوامل اجرایی در فرآیند امتیازدهی و جوایز دیده شده‌اند.


به گفته وی، پیشنهادهای خلاقانه، قابل اجرا و مرتبط با حل چالش‌ها و مشکلات صندوق بازنشستگی و بازنشستگان زیرپوشش آن از جمله عوامل اثرگذار در امتیازآوری در این سامانه است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است، سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری همزمان با هفته سالمندان و در راستای اعلام قبلی مدیرعامل صندوق،امروز (سه‌شنبه ۸ مهرماه ۹۹) با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مرکز ارتباط با ذی‌نفعان و نوآوری صبا رونمایی و آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری نظام پیشنهادهای سامانه نظام هلدینگ ها کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وصول تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵

تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ (بررسی در کمیسیون به جای صحن) اعلام وصول شد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز یک مورد اعلام وصولی را قرائت کرد.

براین اساس تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی اعلام وصول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • سامانه مهارت افزایی اسکلینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رونمایی شد
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم
  • اعلام وصول تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵