Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک در خصوص مصدومیت لروی سانه و نقل و انتقالات بایرن مونیخ به صحبت پرداخت.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ گفت در خصوص نقل و انتقالات با وجود جدایی چندین بازیکن، نگرانی خاصی دارد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر دورتموند در سوپرکاپ آلمان ابتدا در خصوص احتمال جدایی الکساندر نوبل به صورت قرضی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی نوبل؟ نمی توانم چیزی بگویم

جدایی قرضی الکساندر نوبل؟ نمی توانم چیزی در این باره بگویم، از الکس خیلی راضی هستم. او دروازه بانی عالی است و خوشحالیم که در ترکیب تیم مان چنین دروازه بانی داریم. پس از تمرینات امروز در خصوص نوبل تصمیم خواهم گرفت. فردا مانوئل نویر درون دروازه می ایستد. در خصوص اولرایش من از او بارها تمجید کرده ام. او همچنان در تمرینات بهترین عملکردش را ارائه می دهد. از داشتن اسون و الکس بسیار راضی هستم.

سانه و آلابا مصدوم هستند 

 کریس ریچاردز؟ بازیکنان جوان هرروز چیزهای جدیدی در تمرینات یاد می گیرند. ریچاردز کیفیت های خیلی خوبی دارد، در تکل زنی قدرتمند است، سرعت خوبی دارد و در هوا هم خوب عمل می کند. او باید به پیشرفت ادامه دهد و در زمینه های فنی و تاکتیکی بهتر شود. قطعا چنین بازیکنی لایق بازی کردن است. لروی سانه دچار مصدومیت کپسول زانو شده است. امیدواریم بتوانیم او را پس از وقفه بازی های ملی در اختیار داشته باشیم. داوید آلابا با مشکلات عضلانی روبرو شده و خواهیم دید که وضعیت او چگونه پیش خواهد رفت.

 خاوی مارتینز و کویزانس هنوز عضو بایرن مونیخ هستند

نقل و انتقالات؟ مدیریت ورزشی گزینه های خود را مطرح کرده و من هم در بطن ماجرا هستم. در ادامه مدیریت باشگاه باید تایید کند که از نظر مالی، انتقال فرض شده امکان پذیر هست یا نه. در خصوص مسئله نقل و انتقالات استرس و نگرانی ندارم. حسن صالح حمیدزیچ و تیمش خوب کار می کنند. آن ها سعی می کنند همه چیز را برای من فراهم کنند. فصل کنونی یک فصل عادی نیست. ما هر سه یا چهار روز یک بار بازی داریم و بازیکنان ملی پوش هم باید در بازی های ملی بیشتری شرکت کنند. باید تمام این جوانب را در نظر بگیریم. ما بازیکنان کلاس جهانی در اختیار داریم و همچنان می خواهیم فاتح جام ها شویم. ما فاتح سه گانه هستیم و شکست برابر هوفنهایم ما را ناراحت کرد. جدایی خاوی مارتینز و میکائیل کویزانس؟ هردوی آن ها امروز تمرین کردند و آن ها فردا همراه تیم خواهند بود. همه ما می دانیم که در مدت زمان کمی پیش از بسته شدن پنجره، اوضاع آسان نیست. باید تا پنجم اکتبر صبر کنیم و در حال حاضر خاوی مارتینز و کویزانس، هنوز عضوی از تیم ما هستند.

همچنین بخوانید:

لروی سانه سه الی چهار هفته دور از میادین خواهد بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی