Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقه منچستر سیتی به نیکولاس تاگلیافیکو، مدافع چپ آرژانتینی آژاکس.

منچسترسیتی به نیکولاس تاگلیافیکو علاقه دارد اما برای جذب او جدایی الکساندر زینچنکو نیاز است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، باشگاه منچسترسیتی به نیکولاس تاگلیافیکو، مدافع چپ 28 ساله آژاکس علاقه دارد اما برای جذب او در ابتدا الکساندر زینچنکو باید جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتیزن ها حاضرند پیشنهادات برای این بازیکن اوکراینی که ذخیره مندی در سمت چپ محسوب می شود را بررسی کنند. زینچنکو قبلا انتقال به رئال بتیس را نپذیرفت و فرصت های دیگری نیز برای جدایی داشت اما تصمیم گرفت بماند و برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب تلاش کند. هنوز تضمینی وجود ندارد که این بازیکن 23 ساله تا هفته آینده جدا شود. 

همچنین بخوانید:

مدیر برنامه الکساندر زینچنکو: احتمال گنجاندن موکلم در معامله کالیدو کولیبالی؟ او در رادار ناپولی قرار دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان