Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در میان دیوار‌های حائل خود، محصور است گفت:پیامد گفتمان مقاومت، بیداری ملت ها، خودباوری، اعتماد به نفس و ایمان به وعده‌های الهی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، ولایتی در نشست تکمیلی و مجازی شورای عالی بیداری اسلامی که با حضور اعضای شورای عالی به صورت برخط در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد در سخنانی با اشاره به نقش پیروزی انقلاب اسلامی در ایجاد گفتمانی جدید به نام مقاومت و نیز شکست طرح‌های استکباری از جمله در جنگ تحمیلی، تحریم‌های غیر انسانی، کودتای نظامی، حمله مستقیم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفت: پیامد‌های این گفتمان، اتحاد و انسجام مسلمانان منطقه و جهان، شکست طرح‌های آمریکایی‌ها و هم پیمانان آنان مانند طرح خاورمیانه بزرگ، تغییر جغرافیای سیاسی منطقه، جنگ‌های نیابتی، شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در رویارویی نظامی با انتفاضه مردم مظلوم فلسطین، انقلاب سنگ تا موشک و ... بوده است.
وی با تاکید بر شکست طرح معامله قرن و تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های مستمر در منطقه افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در پی شکست این طرح، به منظور فریب افکار داخلی در آستانه انتخابات و در طرحی خفت بار، ایادی منطقه‌ای خویش را بر آن داشته اند تا با آشکار سازی و عادی سازی روابط پنهانی و ننگین، خدمتی دیگر را به لابی صهیونیستی به عمل آورند، اما پازل خیانت و پشت کردن به آرمان فلسطین عاقبت به دومینوی سقوط و جریان تاریخ مصرف گذشته حکام دست نشانده خواهد انجامید.
اقای ولایتی اضافه کرد: وجدان‌های بیدار، آزاد، مومن، عدالت جو و حق طلب در طول تاریخ و به ویژه در این برهه حساس تاریخی نیز با بیداری، بصیرت و بینش خود در مقابل حکام مرتجع خواهند ایستاد و فریاد حق طلبی، استقلال، آرمان خواهی و آزادی فلسطین مظلوم را سر خواهند داد.
وی با اشاره به درگیری نزدیک به هفتاد ساله جهان اسلام با رژیم صهیونیستی به مانند ویروس کرونا تاکید کرد: صهیونیسم در نیم قرن گذشته قبله اول جهان اسلام را هدف قرار داده و اشغال، توسعه نفوذ، شهرک سازی، اخراج صاحبان اصلی فلسطین، کشتار بی رحمانه در اردوگاه ها، حمله به اماکن مقدس، نسل کشی در غزه و کرانه باختری، اهانت و توهین به مقدسات، شیوخ و بزرگان، فریب ساده لوحان در طول تاریخ با نام سازش و مذاکره بدون کمترین دستاورد برای فلسطینیان بخشی از سیاهه ننگین و خونبار ویروس منحوس صهیونیسم است.
اقای ولایتی تصریح کرد: 50 سال مقاومت و بیست سال مبارزه رو در روی مردم فلسطین و لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی که سودای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند در درون دیوار‌های حائل خود به مانند عنکبوتی، در تار‌های خود محصور ساخته است و پیامد گفتمان مقاومت بیداری ملت ها، خودباوری، اعتماد به نفس و ایمان به وعده‌های الهی مبتنی بر آیه شریفه "لینصرن الله من ینصره" در مقابل پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی و قدرت‌های استکباری و مرتجع است.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان با اشاره به ضرورت‌های موجود در روشنگری از ابعاد خیانت به آرمان فلسطین تاکید کرد: در این شرایط حساس که دشمنان با همه توطئه‌های پنهان و آشکار به دنبال اشغال کامل فلسطین و تسلط بر منافع مادی و معنوی غرب آسیا هستند، نقش بی بدیل و تاریخی نخبگان و اندیشمندان در روشنگری و هدایت جوامع اسلامی و بشری قطعی و انکار ناپذیر است تا با تبیین سریع و روشن ابعاد طرح‌هایی همچون عادی سازی روابط و معامله قرن از آثار و پیامد‌های سازش و تسلیم، آحاد جوامع اسلامی را آگاه و بیدار سازند و مقاومت را به عنوان تنها راه علاج و آزادی فلسطین مظلوم معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با وجود گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و شهرک‌های صهیونیستی ادامه دارد.

گردان‌های «ابو علی مصطفی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق «جبالیا» و اطراف «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق گورستان شرقی واقع در شمال نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده‌اند.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که ظهر امروز شهرک صهیونیستی «نیر عام» واقع در اطراف نوار غزه را با موشک‌های سنگین هدف قرار داده است.

علاوه بر این ظهر امروز گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدیروت و نیرعام و چند شهرک دیگر را در مجاورت نوار غزه در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین، موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حمله‌های موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

کد خبر 6086959

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی