Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، در دیدار با فرزندان شهدا و جانبازان سرافراز شاغل در این شرکت ضمن تکریم آنان، از برگزاری نخستین کنگره ایثارگران و خانواده شهدای ایران خودرو پس از سپری شدن دوران کرونا در سال آینده خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی، با اعلام این که تکریم خانواده شهدا و جانبازان در فرهنگ هر ایرانی نهادینه شده است، وجود یادمان شهید گمنام در ایران خودرو را عامل برکت این شرکت توصیف کرد و گفت: به عنوان نخستین واحد صنعتی، میزبان شهیدی گمنام بوده‌ایم و از این برکت و رحمت به دور از نگاه سیاسی و مادی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقیمی با بیان این‌که اقدامات ما در مقایسه با جان فشانی شهدا و جانبازان ناچیز است، گفت: این عزیزان با همه وجود خود امنیت کنونی ما را تضمین کردند تا بتوانیم در آرامش و امنیت به کار و تولید ادامه دهیم.

وی شرایط کنونی کشور را در وضعیت جنگ اقتصادی دانست و افزود: تولید هر قطعه و محصول مانند موشک زمین به زمینی است که به سوی استکبار جهانی شلیک می شود، اینک ما در سنگر تولید باید با روحیه جهادی به روند خودکفایی در همه بخش ها به خصوص صنعت خودرو معنای عمیق تری ‌بخشیم .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که باید شاهد افزایش تولید محصولات با نشان ایرانی باشیم افزود: خودرویی که قرار بود با نام و نشان فرانسوی تولید شود در شب ۲۲ بهمن سال گذشته متولد شده و در سال آینده وارد بازار خواهد شد. این محصول یک سر و گردن بالاتر از محصولات مشابه خارجی است.

وی ادامه داد: دنا پلاس اتومات نیز نمونه دیگری از محصولات ایران خودرو است که با امکانات و کیفیت روز به تولید رسیده است و این توانمندی فنی و مهندسی، نشانه روشنی از وجود زمینه های خلاقیت و نوآوری با روحیه جهادی در ایران خودرو است.

مقیمی با اشاره به عملکرد یک سال اخیر ایران خودرو گفت:‌ ما در نبرد سخت اقتصادی، توانستیم با روحیه جهادی و اتکا به توان فرزندان کشور، سنگر به سنگر جلو برویم و تبعات تحریم را در صنعت خودرو به حداقل برسانیم.

وی افزود: آمار تولید نشان می دهد، در آغاز تحریم‌های ظالمانه تولید روزانه به کم‌تر از هزار دستگاه خودرو رسیده بود و تنها پنج درصد تولید قابلیت تجاری سازی داشت، اما امروز تولید روزانه به بیش از دوهزار دستگاه رسیده است.

مقیمی تصریح کرد:‌ ایران خودرو همیشه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت بدین سبب مدرسه‌ای که توسط ایران خودرو در منطقه محروم سیستان و بلوچستان ساخته شد به نام «شهدای ایران خودرو» نام‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرشاد مقیمی دفاع مقدس امنیت صنعت خودرو شهدا و جانبازان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمدگفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه جان‌فشانی شهدای گران‌قدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف، امروز_ یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در نشست کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات غرورآفرین پهبادی و موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی که در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق رخ داد، اظهار کرد: در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران قرار داریم و این اقدام تلافی‌جویانه که شب گذشته با حملات موشکی و پهپادی رخ داد، باعث شادی مردم و حضور خودجوش آنها در سطح شهر و ابراز خوشحالی آنان شد.

وی افزود: این اقتدار ایران به برکت جان‌فشانی شهدای والامقامی است که این کنگره نیز به منظور انتشار سیره و منش آنان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن بزرگواران برگزار می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های صداوسیما در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای گفت: برخی از فعالیت‌های این کمیته در کنار تولید محتوا، انعکاس و پوشش یادواره‌ها در نقاط مختلف استان است.

وی با تاکید بر تنوع بخشیدن به برنامه‌های در دست اقدام، تصریح کرد: با توجه به اصل مخاطب‌شناسی، باید اجرای برنامه‌های متنوع، فضاسازی مناسب، طراحی بنرهای با کیفیت بالا منظور پوشش بهتر رسانه‌ای را مدنظر قرار داد.

سردار وحید مثنوی جانشین فرماندهی سپاه فتح نیز در ادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صداوسیما و کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عملیات افتخارآمیز شب گذشته با محوریت سپاه و با همکاری همه نیروهای مسلح کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تنبیه رژیم صهیونیستی و وعده صادق صورت گرفت.

وی افزود: آنچه باعث قوت قلب و آرامش قلوب می‌شود، علاوه بر قدرت پهپادی و موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باور و اعتقادات قلبی و حمایت‌های مردمی است.

مثنوی تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی یکی از کمیته‌های فعال و پیشرو است و در اجلاسیه‌های پیش‌رو باید به ظرفیت‌ها توجه بیشتری کرد، اقدامات خوبی در حوزه سرود و نمایش پیش‌بینی شده‌است که بخشی از آنها در اجلاسیه‌های پیش رو رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های محرم و صفر اجلاسیه‌ای برگزار نخواهد شد بلکه ویژه برنامه فصل شیدایی را اجرا خواهیم کرد، همچنین تمرکز بر فعالیت‌هایی در حوزه اربعین خواهد بود.

جانشین سپاه فتح با بیان اینکه یکی از درخواست‌هایی که از کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی داریم، پوشش زنده همه ۱۷ اجلاسیه در سطح استان است، گفت: پخش زیرنویس، تولید و پخش تیزر، انتشار پوسترهای اجلاسیه‌ها، پوشش زنده تصویری، حضور میهمانان اجلاسیه‌ها در برنامه زنده تلویزیونی در شب قبل از برگزاری اجلاسیه، فعال شدن مجدد برنامه فاخر هم‌سنگر که بازخوردهای خوبی داشت، از جمله انتظارت ما از کمیته رسانه و اطلاع رسانی است.

وی افزود: قریب به ۹۰ سوژه در کنگره ملی شهدای استان شناسایی شد که برخی از آنها مغفول مانده‌است، انتظار می‌رود در حوزه محتوایی توجه بیشتر به آنها شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتظار داریم، روابط عمومی ادارات فعال‌تر باشند، گفت: نماینده رسانه‌ها و مطبوعات باید در جلسات حضور پیدا کند تا در جریان فعالیت‌های کمیته‌ها قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت خطبه‌های نماز جمعه می‌توان بهترین بهره را برد، همان‌گونه که تاکنون این‌گونه بوده است.

مثنوی خاطرنشان کرد: در خصوص اجلاسیه شهدای ارتش که در پیش‌رو داریم، برای همه ۱۵ نقطه استان که نماز جمعه برگزار می‌شود، در سخنرانی‌های پیش از خطبه‌ها از سخنران‌های مرتبط به شهدای ارتش استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 744435

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
  • (تصاویر) مقایسه سهند و شاهین؛ کدام خودرو بهتر است؟
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید(+عکس)
  • مقایسه سهند و شاهین؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه باید بدانید(+عکس)