Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:27:36 GMT

فرمانده مرزبانی ناجا: کشوری امن در منطقه داریم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۳۶۷

فرمانده مرزبانی ناجا: کشوری امن در منطقه داریم

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار  احمدعلی گودرزی در جمع فراگیران دانشگاه علوم انتظامی امین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حریم امنیت کشور و شهدای مظلوم مرزبانی در چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز نیروهای پلیس مقتدر، ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  هستند و با ایثارگری و رشادت در شهرها و مرزها در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  اشاره به توطئه  دشمنان در ضربه به نظام اسلامی و انقلاب تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، یک کشور «عدالت پرورم  ست و هدف معاندان و دشمنان تسلط و سیطره بر کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس و حمایت 40 کشور دنیا  از بعثی های عراق بیان کرد: عراق با حمایت های مستقیم برخی از کشورها با ارتش آموزش دیده غربی، با همه امکانات و تجهیزات نظامی به سمت مرزهای ایران اسلامی هجوم آوردند ولی رزمندگان غیور با استقامت و رشادت در برابر آنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت  شهدا در دوران دفاع مقدس بیان کرد: جنگ تحمیلی، جنگ با کشور عراق نبود بلکه جنگ با استکبار و آمریکایی ها بود که نیروی انتظامی هم در کنار نیروهای مسلح در داخل کشور و در خط مقدم مبارزه با بعثی ها مقابله کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: رزمندگان اسلام، هشت سال دفاع جانانه از حریم کشور کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد و با تلاش شبانه روزی موفق شدند،دشمن را متوقف و  امپراطوری استکبار را رسوا کنند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در مرزهای آبی و خاک کشور عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، افول پرشتاب نظام سلطه و استکبار جهانی بود و به فضل الهی با رهبری دلسوزانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کشوری امن در منطقه داریم.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ ناب محمدی(ص) و بیداری اسلامی در دنیا مطرح کرد: رمز پیروزی این نظام، ذات مردمی آن است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: امروز وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح به خوبی نمایان است و این هم افزایی نشان از داشتن یک فرمانده مقتدر و با صلابت است که همه نیروهای مسلح تحت امر ایشان (ولی فقیه) از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنند.

برچسب‌ها دفاع مقدس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی دفاع مقدس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی اخبار کنکور نیروهای مسلح مرزبانی ناجا دفاع مقدس سال دفاع هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است که با وحدت و هم‌افزایی همه جانبه تامین این مهم در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی عصر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه، اظهار داشت: فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن الهام بخش و موجب زنده شدن قلوب می شود و این ایام فرصتی بزرگ برای افزایش تقوا و معنویت است که باید از آن به خوبی بهره گیری کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: سال 1402 برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالی همراه با کار شبانه روزی، تلاش، ایثار، مجاهدت، خدمت و انجام با رسالت‌های پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت کشور بود و پاسداران و بسیجیان مقتدرانه در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: یکی از ماموریت‌های سپاه استان مرکزی در 2 سال گذشته حضور در مناطق غرب کشور در راستای تامین امنیت مرزهای استان کرمانشاه بود که خوشبختانه با موفقیت همراه بود و در کنار این ماموریت مهم اقدامات اساسی از قبیل فعالیت‌های محرومیت زدایی، مهندسی، فرهنگی، مردم یاری و مردم دوستی انجام شد که برکات بسیار فراوانی به همراه داشت.

کریمی تصریح کرد: حضور مقتدرانه تیپ 71 سپاه روح الله در مناطق مرزی که برگرفته از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همراه با اخلاص، ایثار و شهادت طلبی فرماندهی، پاسداران، بسیجیان و همه پرسنل این تیپ همیشه سرافراز و قهرمان است و امروز این مجموعه دارای فرماندهانی با تجربه و کارآمد است که حاضر به نقش آفرینی در میدان‌های مختلف هستند.

وی افزود: همه اقداماتی که در کشور انجام می شود در سایه امنیت است و امنیت حرف اول را می زند و قطعا پیشرفت و حرکت کشور به سمت آرمان‌ها در سایه امنیت حاصل خواهد شد بنابراین امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است که با وحدت و هم افزایی همه جانبه تامین این مهم در حال انجام است و قطعا هرگونه نا امنی و تعرض با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال جدید سال درخشش‌های نوین و فتوحات بزرگ و عزت‌آفرین در تاریخ حیات جهان اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: به فضل الهی در سال جدید که با هوشمندی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده سالی همراه با درخشش‌های نوین و فتوحات بزرگ برای کشور و نهاد مقدس سپاه خواهد بود و سپاه به عنوان تکیه گاه انقلاب اسلامی مقتدرانه برای ساخت ایرانی قوی تلاش خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از تلاش‌ها، زحمات و مدیریت شایسته فرمانده محترم تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله و همه رزمندگان اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان و سربازان عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم و از خانواده‌های این عزیزان به طور ویژه تشکر می‌کنم که با همراهی و پای کار بودن موجب موفقیت رزمندگان در ماموریت‌ها شدند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات