Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:22:24 GMT

دستیار صرب مجیدی، جدیدترین شاکی استقلال

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۴۳۱

دستیار صرب مجیدی، جدیدترین شاکی استقلال

دستیار صربستانی فرهاد مجیدی هم به جمع شاکیان باشگاه استقلال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه استقلال این روزها با پرونده های متعدد شکایت خارجی های سابق خود دست و پنجه نرم می‌کنند و هر از چند گاهی یک شکایت جدید از این باشگاه در فیفا انجام می‌شود.
نبوشا لکیچ مربی صربستانی که در زمان حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، دستیار او محسوب می‌شد و در تعطیلات کرونایی به کشورش رفت و دیگر به ایران برنگشت، جدیدترین شاکی استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لکیچ اگرچه با توافق از جمع استقلالی‌ها در میانه لیگ نوزدهم جدا شد، اما به خاطر مطالباتش که نزدیک به 70 هزار دلار است به فیفا شکایت کرده و این شکایت روز گذشته به دست مسئولان باشگاه رسید.


حالا استقلالی‌ها برای پرداخت بدهی‌های خود یک دغدغه جدید هم دارند که به شکایت لکیچ برمی‌گردد.

استقلال تهران میلیسیج لکیچ فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد