Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:59:55 GMT

دستگاه دروازه‌بانی ایرانی ساخته شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۴۷۲

دستگاه دروازه‌بانی ایرانی ساخته شد

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دستگاه توپ شوت کن فوتبال را در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه" و نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دستگاه توپ شوت کن فوتبال، یکی از محصولات فناورانه مرکز ملی نوآوری وشتابدهی پژوهشگاه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی و به بازدید کنندگان معرفی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دستگاه پرشیاگل مدل  F12  اولین و تنها دستگاه توپ شوت کن فوتبال ساخت ایران است. طراحی و ساخت این وسیله توسط شرکت جاوید صنعت افزار، یکی از استارت آپ های مرکز نو آوری  پژوهشگاه تربیت بدنی است که ایران  را بعد از آمریکا و ایتالیا، به عنوان سومین تولیدکننده دستگاه توپ شوت کن حرفه ای فوتبال در سطح جهان  مطرح کرده است.


متخصصان استارتاپ پرشیاگل این محصول را با یک سوم قیمت ساده ترین نمونه خارجی (که 6500 دلار می باشد) وارد بازار کرده اند.

این دستگاه قابلیت شبیه سازی انواع شوت های پرسرعت، موجی، کاتدار، ضربات ایستگاهی، پاس های بلند، کرنر و پاس های کوتاه را داراست و با شبیه سازی شوت های بازیکنان بزرگ مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین وسیله برای آموزش و تمرین دروازه بانها می باشد.

تمرین دروازه بانان با این دستگاه، سطح کیفی آنها را در حد لیگهای معتبر اروپایی بالا خواهد برد. شاید گمان شود که این دستگاه مطلق برای تمرین دروازه بان ها استفاده می شود. اما در تیم های بزرگ اروپایی از این دستگاه در تمرین ضربات شروع مجدد استفاده می شود. در این نوع تمرینات و ارسال ها، علاوه بر دروازه بان ها، مدافعان و مهاجمان هم تمرین داده می شوند.  


پرتاب توب با بیشینه سرعت 130 کیلومتر بر ساعت، تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویه جانبی ، تنظیم زاویه دورانی،تنظیم میزان شدت کات به صورت مستقل برای هر سمت، تنظیم سرعت پرتاب و سیستم کنترل هوشمند با قابلیت ذخیره سازی پنج برنامه تمرینی از ویژگی های این دستگاه است.

وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از رزمی‌کار دختر و پسر در باشگاهی در منطقه لواسان، یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: «این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.» پس از این موضوع سرپرست شهرداری لواسان گفت: «با برکناری آقای مصطفی خدابنده مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان، آقای یوسف نخلی در این مسئولیت به عنوان سرپرست مشغول به کار خواهد شد.» تصاویری که در این زمینه فارس منتشر کرده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی