Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تا قبل از رسیدن اورژانس خانواده یا افراد گذری در سانحه بر بالین مصدومین حضور دارند، اظهار کرد: همیشه بحث آموزش خدمات پیش بیمارستانی برای عموم مردم در اولویت کار ما بوده خصوصاً بخش آموزشی CPR که سعی شده عموم مردم را با تجهیزاتی که درک دارند از جمله «انواع ماسک‌ها، کپسول‌ها، تروماها و…» آموزش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از آموزش عمومی را خدمات صحیح و به موقع به بیماران و سانحه دیدگان حوادث عنوان کرد و افزود: به درخواست ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ادارات، بهزیستی و … پذیرش آموزش کمک‌های پیش بیمارستانی بین سنین مختلف داریم.

مدیر غرفه‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: آموزش در هفته دفاع مقدس بین سنین مختلف ۸ الی ۱۲ ساعته انجام و به متقاضیان گواهی آموزش معتبر ارائه می‌شود تا در مواقع لزوم با اورژانس همکاری داشته باشند.

کهریزی با اشاره به اینکه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستم از ورودی شهرستان کنگاور موکب و پایگاه بزنیم، گفت: برنامه‌ها را در چهار غرفه نمایشگاه به عموم ارائه دادیم که یک غرفه مخصوص ارائه خدمات آموزش اربعین بود و یک بخش از نمایشگاه به احیا بیماران قلبی ریوی اختصاص داده شده.

مدیر نمایشگاه اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه بیان کرد: امسال در گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره یک هفته آموزش در بین سنین مختلف در مکان نمایشگاه داشته‌ایم و استقبال خوبی از ارائه آموزش شده است.

کد خبر 5035618

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اورژانس اورژانس پیش بیمارستانی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله پیش بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه شنبه بیست و هشتم فروردین طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵  در ساعت۱۶:۳۵ مبنی تصادف دو خودروی سواری تویوتا هایلوکس با پراید۱۱۱ در محور خرمشهر به اهواز ،۳۰ کیلومتری، بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

همچنین در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

 

دیگر خبرها

  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران