Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:53:26 GMT

بادامچیان: مؤتلفه اسیر گذشته نیست

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۴۸۳

بادامچیان: مؤتلفه اسیر گذشته نیست

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، «اسدالله بادامچیان» که در اجلاس دبیران استان‌های این حزب سخن می‌گفت، با اشاره به اهداف تشکل متبوعش در سپهر سیاسی اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی نیز آنچه که از دست ما به ‌عنوان یک حزب بر می‌آمده انجام داده‌ایم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه حزبی دولتی نیست، حزبی منزوی هم نیست، بلکه حزبی است که در درون نظام انجام ‌وظیفه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادامچیان تأکید کرد: باید با نگاه صحیح آنچه که واقعیت است را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه موتلفه اسلامی فرزند زمان خویش است، خاطرنشان کرد: موتلفه اسیر گذشته نیست و نمی‌تواند باشد و همواره در اندیشه شناخت زمان، شرایط، وظایف و تکالیف است که این وظیفه هر حزب اسلامی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزبی که از گنجینه گذشته خود بهره نگیرد و از حال غافل بماند منزوی و محدود به سوابق می‌شود.

بادامچیان افزود: حزبی که آینده‌نگر و آینده‌ساز نباشد هم دستخوش رویدادها و حوادث جاری می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزبی که هویت، موقعیت، امکانات و موانع را واقع‌گرایانه نداند و فراتر یا فروتر از توان خویش به میدان بیاید، آسیب می‌بیند.

بادامچیان به برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰، اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله فعلی حزب موتلفه اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ است که قرار است در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شود؛ بنابراین به همان اندازه که گام دوم مهم و سرنوشت‌ساز است مساله انتخابات این دوره نیز مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی گفت: برای انجام یک وظیفه مطلوب، به یک تحول نیاز است که این تحول در رهنمود چهاردهم خرداد امسال از سوی مقام معظم رهبری تبیین و بیان شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باید همه ظرفیت‌ها از احزاب گرفته تا نهادها، دستگاه‌ها و افراد در این زمینه به‌کار گرفته شوند.

بادامچیان افزود: بنابراین موتلفه اسلامی نیز بر اساس واقع‌گرایی با تحلیل درست و سعی بر تصمیم جمعی برای اقدام یکپارچه، برنامه خاص خودش را دارد.

وی همچنین به برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی در انتخابات شوراها اشاره کرد و با تاکید بر حضور جدی موتلفه اسلامی در انتخابات‌های پیش‌رو گفت: سیاست موتلفه در انتخابات شوراهای پیش رو، ائتلاف استانی با مسئولیت دبیر استان حزب موتلفه اسلامی در هر استان است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در انتخابات شوراها همه احزاب و گروه‌ها از هم‌اکنون مشغول فعالیت هستند، برخی‌ها نیز که هوس ریاست جمهوری دارند دنبال این هستند که در انتخابات، شوراها را ابزار ریاست‌جمهوری خود کنند.

بادامچیان درباره انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس سیاست‌گذاری شورای مرکزی حزب اقدام مستقل و حضور جدی خواهیم داشت؛ لیکن در مورد این اقدام با همه تشکل‌ها و گروه‌ها تعامل و ارتباط برقرار خواهیم کرد و کوشش می‌کنیم که با اقدام جمعی و جامع و مورد پذیرش همه نیروهای انقلاب عمل کنیم.

وی ادامه داد: تصمیم به تغییر باید بر اساس واقع‌گرایی، تصمیم جمعی و اقدام یکپارچه باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تصریح کرد: درباره مسائل مربوط به انتخابات در شورای مرکزی، معاونت سیاسی و معاونت مطالعات و برنامه‌ریزی حزب موتلفه اسلامی بحث‌های جدی طولانی داشتیم و شورای مرکزی حزب، تصمیم نهایی خود را برای چگونگی حضور در انتخابات تصویب کرد.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری اسدالله بادامچيان انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اسدالله بادامچيان انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی مقام معظم رهبری اسدالله بادامچيان انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی اخبار کنکور دبیرکل حزب موتلفه اسلامی موتلفه اسلامی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد

دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه، حمله رژیم اسرائیل را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های ضمن تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط کشورمان با این سازمان، از برگزاری موفق اجلاس اخیر دبیران شورای امنیت عضو شانگ‌های در شهر آستانه و نقش مثبت این سازمان در توجه به موضوعات بحرانی و به خصوص مبارزه با تروریسم تشکر کرد.

دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن اشاره به محکومیت صریح حمله رژیم اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق از سوی این سازمان گفت: همه اعضای سازمان همکاری شانگ‌های نگران اوضاع جاری در منطقه و خواستار بازگشت امنیت به منطقه هستند.

ژانگ مینگ در ادامه از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد و خواستار گسترش همکاری‌های بین المللی برای توقف جنگ در غزه و عادی شدن شرایط و اوضاع فلسطین برای کمک به مردم فلسطین شد.

دیگر خبرها

  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل: تنبیه اسرائیل تنها گزینه بود
  • جهان در ۴۸ ساعت گذشته بر تنش‌ها در خاورمیانه متمرکز شده است
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • دبیرکل سازمان ملل: جهان در ۴۸ ساعت گذشته بر تنش‌ها در خاورمیانه متمرکز شده است
  • ناظمی: عملیات سپاه آسیب‌پذیری اسرائیل را به نمایش گذاشت