Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:39:11 GMT

لغو مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۴۸۷

لغو مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام کرد؛ ضمن عذرخواهی از داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد، سامانه نرم‌افزاری مصاحبه مجازی این دوره با اختلال مواجه شده است.

در همین راستا کلیه مصاحبه‌های این دوره که زمانبندی آن تا پیش از این اطلاعیه اطلاع‌رسانی شده بود، لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه‌های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 5036294 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه دکتری مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد کنکور 99 انتخاب رشته سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان دانشگاه ها مصاحبه دکتری پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اعلام کرد: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد. داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته، محل‌های درخواستی اقدام کنند. داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته، محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • بیشترین پذیرفته شدگان اولیه کنکور دکتری، آقایان هستند