Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد به چابهار، در فاصله  ۱۰۰ مایلی زاهدان، به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه زاهدان زمین نشست.

در این‌باره مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری به فارس گفت:‌ پرواز شماره 3929 شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای بویینگ 737 ثبت در مسیر مشهد به چابهار با ۸۷ مسافر و‌۱۰ خدمه پروازی دچار نقص فنی در یک سیستم نشان دهنده موتور شماره یک شد و خلبان طبق دستورالعمل‌های پروازی، موتور مربوطه را خاموش کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن رضایی‌فر افزود: این هواپیما در ساعت 11:28 ‌به سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان به‌صورت اضطراری فرود آمد‌.

به گفته مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی آسمان با اعزام هواپیمای جایگزین از مشهد، مسافران را به مقصد انتقال داد.

وی اظهار داشت: پرسنل فنی شرکت به همراه خلبانان جدید جهت انجام تعمیرات و بازگرداندن هواپیما به زاهدان اعزام شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه زاهدان بوئینگ آسمان فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین درویشی امروز، ۳۰ فروردین با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شدند.   

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با حوادث اصفهان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان