Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:59:11 GMT

هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۵۶۷

هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: هیئت اسکواش استان همدان در ارزیابی فصل تابستان فدراسیون اسکواش رتبه سوم را به دست آورد و هیئت اسکواش استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی اول و دوم شدند.

وی گفت: این ارزیابی شامل بخش‌های مختلف از جمله تفاهم نامه‌ها، ایجاد کورت، ورزشکاران سامانه مبین، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی بوده است و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر فعالیت‌های خوبی در این رشته ورزشی انجام شده گفت: از ابتدای شروع به کار در هیئت اسکواش بر اساس یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت اقدامات خوب و اساسی در راستای ارتقا جایگاه ورزش اسکواش استان داشتیم و هم اکنون بازیکنان اسکواش مشکلی برای تمرین و آموزش ندارند.

ربانی مهر گفت: امسال و در استان همدان استقبال از ورزش اسکواش خوب بود و به زودی اسکواش را در همه شهرستان‌ها فعال خواهیم کرد و آمار بازیکنان را افزایش خواهیم داد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: در اسکواش نمی‌توان ساکت و چراغ خاموش حرکت کرد بلکه باید اسکواش را با همکاری رسانه‌ها به جامعه معرفی کنیم.

کد خبر 5036152

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون اسکواش ورزش اسکواش چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله هیئت اسکواش استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی گفت: ظرفیت اسمی تولید مرغ اجداد در کشور تولید حدود یک میلیون و صد هزار قطعه در سال است و گیلان با تولید ۳۰۵ هزار قطعه مرغ اجداد در سال و اختصاص ۲۸ درصد از تولید این مرغ در بازار، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: مرغ اجداد صفات زیستی ویژه و خلوص ژنتیکی بالایی دارد و به عنوان مبنا برای اصلاح و تولید نژاد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای افزایش تولید مرغ اجداد در استان گفت: تسهیل در مقررات برای صدور مجوز‌ها، پیگیری فرآیند تولید در واحد‌های تولیدی مرغ اجداد گوشتی در استان، پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها برای توسعه و رونق تولید مرغ اجداد و تشویق متقاضیان واحد‌های مادر گوشتی برای جوجه ریزی مرغ اجداد گوشتی در این واحد‌ها به صورت تک دوره‌ای از جمله برنامه‌های این سازمان برای تقویت، پرورش و تولید مرغ اجداد در گیلان است.

دیگر خبرها

  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور