Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در پی اصابت موشک به خانه ای در محله رضوانیه بغداد دستور پیگیرد فوری عوامل این حادثه را صادر کرد.

به گزارش فرارو، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که گروه های جنایتکار خانه ای را با موشک در محله رضوانیه هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر از جمله کودکان و زنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: در زمانی که دولت و نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای دفاع از منافع شهروندان، محافظت از آنها، اعمال قانون و حمایت از ثبات انجام می دهند، باندهای جنایتکار و گروه های غیرقانونی برای ایجاد هر ج و مرج، وحشیانه علیه شهروندان بی دفاع مرتکب جرم می شوند.

بیانیه ادامه داده این باندها بعد از ظهر امروز در منطقه البوشعبان (آلبوعامر) در محله الرضوانیه بغداد مرتکب جنایت ناجوانمردانه ای شدند و با موشک کاتیوشا خانه شهروند غیرنظامی را هدف قرار دادند که در اثر این جنایت پنج نفر(سه کودک و دو زن) کشته و دو کودک دیگر زخمی شدند.

در این بیانیه نوشته شده که نخست وزیر به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح با صدور دستوری همه مقامات و نیروهای امنیتی را مامور پیگرد و دستگیری عاملان این حمله کرده است.

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق گفته که الکاظمی دستور رسیدگی فوری به این حادثه و پیگرد قانونی عاملان از هر گروه و جناحی را برای مجازات آنها به شدیدترین شکل صادر کرد.

ائتلاف پارلمانی الفتح به رهبری هادی العامری، مقتدی صدر رهبر جریان صدر، نوری المالکی نخست‌وزیر پیشین و رهبر ائتلاف دولت قانون، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق، ائتلاف القوی العراقیه و اسامه النجیفی رئیس جبهه نجات و توسعه ضمن محکوم کردن این جنایت قبیح خواستار شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما وزارت کشور عراق از شناسایی عاملان این حمله خبر داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمله موشکی بغداد عراق فرودگاه بغداد مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ریاست مجلس عراق از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس مجلس عراق: پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولگری ایران در دمشق، حقی مشروع است که با قوانین بین الملل تضادی ندارد.
محسن المندلاوی در اطلاعیه‌ای با اعلام حمایت از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی با گستاخی کامل تمامی قوانین بین المللی را نقض و حاکمیت کشور‌های منطقه را نادیده میگیرد به حدی که اشکارا به اماکن دیپلماتیک حمله ور میشود لذا ضروری است جلوی این گستاخی صهیونیست‌ها گرفته شود تا چنین اقدامی را در اینده تکرار نکنند. المندلاوی از جامعه جهانی خواست در قبال توقف جنایات رژیم صهیونیستی بویژه در غزه و همچنین پایبندی این رژیم به قوانین بین الملل اقدامات جدی اتخاذ کنند.

دیگر خبرها

  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • رزیدنت دانشجو است یا نیروی کار؟/ مدیر گروهی که همه کاره رزیدنت است
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • حمایت ریاست مجلس عراق از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد
  • جنبش حماس: حمله ایران حقی طبیعی و پاسخی شایسته بود
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد