Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر حقوقی بنیاد بهره‌وری موقوفات به منظور رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی طی مراسمی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم امروز با حضور مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، مرتضی حقیقی معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام رضا دانشورثانی، معاون حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در محل معاونت املاک و اراضی این آستان مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های تولیت محترم آستان قدس طی بازدیدی که از روند فعالیت‌های معاونت املاک و اراضی داشتند، تاسیس اداره حقوقی در معاونت املاک و اراضی و راه اندازی دفتر حقوقی برای رسیدگی به شکایات مردمی با هدف ارائه خدمات شایسته در مدت زمان کوتاه به مردم بود.
وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی معاونت املاک و اراضی و معاونت حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی این دفتر حقوقی با حضور دو کارشناس از اداره بازرسی و معاونت املاک و اراضی با هدف رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم امروز راه اندازی شد و کار خود را آغاز خواهد کرد.  
این مقام مسئول به اهداف راه‌اندازی دفتر حقوقی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: نخستین هدف از راه اندازی این دفتر رسیدگی به مشکلات مردم است که ضمن تسهیل در ارائه خدمات از رفت و آمد آنان به سایر مراکز جلوگیری می‌شود.
رحمتی همچنین افزود: برخی از پرونده‌های معاونت املاک و اراضی باید در معاونت حقوقی رسیدگی می‌شد که این کار نیز اطاله زمان و طولانی شدن رسیدگی به شکایات مردم را در پی داشت، همچنین برخی کارهای شبه قضایی معاونت املاک و اراضی به معاونت حقوقی منتقل می‌شد، که امیدواریم با تاسیس دفتر حقوقی در این معاونت این مشکلات نیز مرتفع شود.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم در راستای همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر و رسیدگی به شکایات مردم، دو معاونت املاک و اراضی و حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در یک محیط مستقر شوند تا شاهد رشد کیفیت، پیشرفت، تعالی و کسب رضایت مردم باشیم.
منبع: آستان نیوز انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی موقوفه املاک و اراضی آستان قدس رضوی معاونت املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات موقوفات آستان قدس رضوی رسیدگی به شکایات دفتر حقوقی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

علیرضا باقری، مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت‌آباد یزد، سوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در سده‌های گذشته و در زمان محمدتقی‌خان بافقی، والی یزد، گل محمدی در محل موقوفات باغ دولت آباد، کشت و مراسم گلابگیری انجام می‌شده است که متأسفانه این سنت، طی سده‌های گذشته فراموش شد و با پیگیری‌های انجام شده بعد از نزدیک به ۲۵۰ سال این مراسم احیا شد. وی ادامه داد: مراسم گلابگیری از ساعت چهار عصر پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه برای تأمین گلاب کفشداری حرم امام رضا(ع) و عتبات عالیات برگزار می‌شود. این مراسم در وقف‌نامه دولت آباد وجود دارد و لذا در سال گذشته کاشت گل محمدی مورد توجه قرار گرفت و در فضایی به وسعت هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ انجام شد و از امسال این سنت احیا شده و هر سال انجام خواهد شد.

مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت آباد یزد گفت: عصر پنجشنبه و روز جمعه ورودی باغ دولت آباد کاملاً رایگان است و همه مهمان امام رضا(ع) هستند و از عموم مردم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند. باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گلابگیری و عرقیجات در حاشیه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه برپا و برای بازدید عموم دایر است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان