Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح پیشنهاد تشکیل هیات‌های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مورد بررسی قرار گرفت، اما کمیسیون به جمع بندی نهایی نرسید و مجددا برای بررسی بیشتر این طرح به کارگروه مربوط ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون هیات نظارت بر عملکرد شوراها تحت عنوان هیات حل اختلاف فعالیت دارد اما این هیات کارکرد ندارد لذا صرفا اگر اختلافی پیش بیاید در این هیات حل اختلاف مطرح می‌شود. به جهت ناکارآمدی هیات‌های حل اختلاف، پیشنهاد شد تا هیات‌های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها با هدف کارآمدی و افزایش نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شود.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: در ارتباط با اعضای این هیات و چگونگی کار آن پیشنهادهایی مطرح شد که نیاز به بررسی دقیق داشت فلذا کارگروه موظف به بررسی این پیشنهادات شد. پس از بررسی در کارگروه مجددا این طرح به صحن کمیسیون آمده و به احتمال قوی در جلسه آتی به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای کشور حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند

تین نیوز

شهردار تهران گفت: با رفع اختلاف نظرها واگن های مترو در سال جاری از چین وارد کشور می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که در دور اول انتخابات از همه ظرفیت شهرداری برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کردیم و از دستگاه های مجری، پشتیبانی کردیم در مرحله دوم نیز همین کار را ادامه می دهیم.
وی با اشاره به نصب دوربین بر روی البسه حریم بان ها، ادامه داد: این اقدام در جهت سامان یافتن و ایجاد شرایط، امری کلی است تا دستگاه های مسوول بتوانند ثبت و ضبط کنند.
زاکانی با اشاره به واردات واگن مترو از چین در سال جاری، گفت: کارفرمای واردات مترو برای 2000 واگن وزارت کشور بود. برای واردات 1071 دستگاه طی دو قرارداد زحمت های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظرهایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رییس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان 10 روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظرها رفع شده و واگن ها در سالجاری وارد کشور می شود.
شهردار تهران از واگذاری فروشگاه شهروند از طریق بورس خبر داد و گفت: بناست که این چنین شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی