Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حضور مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی بلامانع شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سنا؛ میثم کرابی، معاون اجرایی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با بیان مطلب بالا گفت: به دنبال برگزاری جلسات کارگروه مالی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و پیگیری مشکلات نهادهای مالی عضو کانون و با مشارکت مستمر همکارانم در کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، موفق شدیم یکی دیگر از مشکلات صندوق‌های فعال در بازار سرمایه در مواجهه با سازمان امور مالیاتی را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت اجرایی کانون در این خصوص اضافه کرد: با توجه به بند 9 دستورالعمل دادرسی مالیاتی به‌ شماره 117300 مورخ 13 بهمن ماه 87، افراد مجاز به حضور در جلسات هیأت حل اختلاف مالیاتی باید «کارمند حقوق‌بگیر اشخاص حقوقی» باشند که با توجه به ‌ماهیت صندوق‌ها، این موضوع عملأ امکان‌پذیر نیست.
وی توضیح داد: با این وجود و بر اساس نامه جدید معاونت حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی کشور، از این پس علاوه بر درج اسامی مدیران در روزنامه رسمی کشور، هر نوع مدرک معتبر دیگری که سِمَت مدیران را محرز کند، برای حضور در این هیأت‌ها می‌تواند مورد استناد قرار گیرد؛ بنابراین حضور مدیر صندوق در این هیأت‌ها که احاطه بیشتری نسبت به‌ موضوع دارد با ارائه مدرک معتبر بلامانع است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت تلاش نهادهای حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • دلار، سکه، بورس و مسکن؛ بهترین سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۳ کدام است؟