Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: یک نفر روز دوشنبه بر اثر کرونا جان باخت‌ که تست کرونایش امروز مثبت اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید

۲۹۸ بیمار کرونا در بیمارستان‌های بوشهر بستری هستند

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۹ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

 دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۲ هزار و ۵۹۶ نفر بوده است.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تست کرونا علوم پزشکی بخش های کرونایی کرونا در استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی احمدی نژاد، با اشاره به تفاوت مجروحان انفجار، تروریستی کرمان با مجروحان زمان جنگ گفت: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

 وی افزود: اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی ما متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم. 

وی با بیان اینکه این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان، بلکه در مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شد افزود: در بازدیدهایی که از چهارمجروح بستری دربیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم این مجروحین نیز همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

وی تصریح کرد: همه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند و هنوز هم تعدادی از این مجروحان در حال درمان هستند.

احمدی‌نژاد، با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمالاً این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد وکسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی