Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۱هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «پترول»، «خودرو» و «وبصادر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۶۴۵میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش ۶۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) پس از بازگشایی ۱۰۰درصد رشد قیمت را تجربه کرد و ارزش معاملات ۱۷۰میلیارد تومانی ثبت کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۷درصد از کل سهام بانک ایران زمین (وزمین) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۵ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۳ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲ نماد نخست اختصاص داشت.

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

پربیننده ترین فروش ۱۱هزار و ۷۷۵میلیارد تومان از سهام عدالت ارزش سهام عدالت من (هفتم مهرماه) سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش هر روز سنگین‌تر از دیروز می‌شوند پشت پرده دلار ۴۰تومانی در بورس کالا/ التهاب آفرینی بخاطر دور زدن بورس کالا فروش سهام عدالت چطور انجام می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده فرابورس معاملات بورس بورس امروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ارزش معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

بازار سرمایه در روز‌های اخیر و پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک، روند رو به رشدی را آغاز کرده است و امروز برای چهارمین روز متوالی بازار بورس مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش ۳۹۲۱ واحد به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن هم با افزایش ۴۳۲۱ واحد در عدد ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۷۳ هزار معامله در بورس به ارزش ۵۵۲۵ میلیارد تومان انجام شد.

بوعلی، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که به جز فولاد دو نماد دیگر مثبت شدند.

از نماد‌های پرتراکنش می‌توان به ذوب، کاما و فولاد اشاره کرد.

روز دوشنبه فرابورس ایران نیز رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل فرابورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۹ واحد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید.

بیش از ۲۰۶ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۳۹۶ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، آریان و هرمز از نماد‌های تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند همچنین کرمان، فور و فصبا از نماد‌های پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار