Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز سه شنبه در کار گروه مقابله با گرد و غبار و پیشگیری از آلودگی هوا استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با اشاره به موضوع ریزگردها و چالش‌هایی که در استان به وجود آورده است، افزود: راهکارهای اداره حفاظت از محیط زیست استان قزوین برای مقابله با ریزگردها به عنوان مصوبات جلسه قرار گیرد تا با سرعت بیشتری برای کنترل و مدیریت موضوع ریزگردها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در سال گذشته آلودگی هوا در آبیک معضلات جدی ایجاد کرد و شهر آبیک جزو آلوده ترین شهرهای کشور شناخته شد که باید قبل از فرارسیدن فصل زمستان تدابیر لازم برای کاهش آلودگی هوا در آبیک اتخاذ شود.
وی با اشاره به موضوع باغستان سنتی شهر قزوین و اهمیت آن در زمینه کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: موضوع باغستان یکی از بحث‌های جدی مدیریت شهری و محیط زیست استان قزوین بوده که با توجه به دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است.
این مسوول عنوان کرد: باید بررسی‌های لازم صورت گیرد تا بدین وسیله میزان اهتمام دستگاه‌ها در نگهداری، حفظ و توسعه باغستان سنتی ارزیابی شود و در صورت کوتاهی هر کدام از دستگاه‌های ذیربط با آنها برخورد صورت گیرد.
فرخزاد با اشاره به اهمیت تشکیل شورای باغستان، خاطرنشان کرد: در این شورا برای دستگاه‌های مختلف وظایفی تعیین شده ولی هیچ گونه اهتمامی را برای عملیاتی شدن این وظایف شاهد نیستیم درحالیکه باید این موضوعات در سریعتر زمان ممکن پیگیری شوند.
این مسوول تصریح کرد: باید اعتبارات دستگاه‌های ذیربط در حفظ و توسعه باغستان سنتی بررسی شود تا میزان اهمیت و توجه به باغستان در آن دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی بیان کرد: دستگاه‌های متولی در موضوع باغستان سنتی در مدت زمان یک هفته گزارش‌های خود را در زمینه حفظ، نگهداری و توسعه باغستان سنتی ارائه دهند تا براساس این گزارش‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: شورای باغستان سنتی باید هر چه سریعتر تشکیل جلسه دهد تا بدین وسیله بتوانیم مشکلات باغستان سنتی را در آن جلسه مطرح و آنها را برطرف کنیم.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست ریزگرد استان قزوین آلودگی هوا استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست ریزگرد استان قزوین آلودگی هوا استانداری قزوین سازمان حفاظت محیط زیست ریزگرد استان قزوین آلودگی هوا استانداری قزوین اخبار کنکور باغستان سنتی استان قزوین آلودگی هوا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران