Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله حسینی گفت: در دوران دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از کهگیلویه و بویراحمد عازم جنگ شد و ۳۱۵ آزاده و بیش از هزار و ۸۸۰ شهید کارنامه‌ای درخشانی از این استان به یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۸ مهر ماه) در دیدار جمعی از سادات استان کهگیلویه و بویراحمد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود با اشاره به پیشگامی سادات در معنویت، اخلاق و مسائل اجتماعی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سال ۵۷ به رهبری سیدی از سلاله رسول خدا (ص) به پیروزی رسید، لذا رسالت سادات در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب در کنار سایر مردم رسالت خطیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز هم جمهوری اسلامی به برکت وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشکوه و عظمت به راه خود ادامه می‌دهد.


 وی به مستعمره بودن ایران در دوران پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی کشور مستعمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بود، اما امروزه ایران یک قدرت جهانی است و کسی هم نمی‌تواند این واقعیت را انگار کند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزانی است که تابش آن عالم‌گیر شده، لذا پاسداری از این خورشید فروزان وظیفه همه بوده و توقع دارم مثل سابق با قدرت و اعتقاد راسخ در صحنه باشید که در تاریخ ماندگار می‌شود.


امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اگر برای رضای خداوند و ترویج ارزش‌ها قدم برداریم، در تاریخ ماندگار می‌شود و اگر مقابل ستمگران کمر خم کردیم، آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.


وی به دوران دفاع مقدس هم گریزی زد و گفت: الحمدالله ملت ایران سرافراز بوده و سرافراز باقی خواهد ماند، در جنگ شرایط سختی داشتیم به حساب و کتاب عادی ما باید شکست می‌خوردیم؛ زر و زورها رژیم صدام را مورد حمایت همه‌جانبه قرار داده بود، اما پیروز آن جنگ کشور ما بود.


آیت الله حسینی گفت: به فرموده حضرت امام (ره) «پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس یک پیروزی عادی نبود، بلکه عنایت خدا و امام زمان شامل حال ملت ایران شد و در آن آزمون به پیروزی رسیدیم».
 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از کهگیلویه و بویراحمد عازم جنگ شد و ۳۱۵ آزاده و بیش از هزار و ۸۸۰ شهید کارنامه‌ای درخشانی از این استان به یادگار گذاشته است.
 

وی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ارزش رزمنده دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی دفاع مقدس آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با بیان اینکه گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگهداشت یاد شهداست، گفت: تاکنون ۴۰ اثر دفاع مقدس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و ۱۰ پرونده دیگر از دوران دفاع مقدس نیز در حال آماده سازی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین ارسطوزاده، امروز  در نشست خبری «ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت با محوریت استان خوزستان» ضمن ادای احترام به یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس مقاومت، شهدای امنیت و مدافع حرم اظهار داشت: امروز آسایش و امنیت کشور، حاصل جان‌فشانی این شهیدان عزیز است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با بیان اینکه گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگهداشت یاد و خاطره شهدا است، گفت: یاد و خاطره عزیزانی که در راه مقاومت جان سپرده‌اند، راهبردی برای ادامه مسیر این شهدا را در حوزه گردشگری مقاومت است.

وی اظهار داشت: قریب به 200 هزار شهید در جنگ تحمیلی در دفاع از کشور جان خود را از دست دادند و حدود 127 شهر در معرض حملات هوایی و موشکی قرار گرفته‌اند و 42 درصد از این حملات به شهرهای خوزستان بود و 40 درصد از شهدا و مجروحان جنگ خوزستانی بودند.

ارسطوزاده در ادامه افزود: خوزستان نقش مهمی در جنگ دفاع مقدس داشته است به صورتی که کوچکترین شهید، با 12 روز سن و مسن‌ترین شهید آن صد سال سن است. در حال حاضر، در این استان 22 یادمان برای گرامیداشت شهدا وجود دارد.

وی در خصوص توسعه یادمان‌ها و آثار دفاع مقدس در استان خوزستان، تأکید کرد: در حال حاضر 22 یادمان مرتبط با دوران دفاع مقدس در استان خوزستان وجود دارد. هر یک از این یادمان‌ها به مناطق مشخصی از استان مرتبط و برای ماندگاری و یادآوری این رویدادها برای عموم مردم است.

ارسطوزاده تصریح کرد: نقطه به نقطه شهر آبادان و خرمشهر همچنین مناطق اطراف آن روایتگر رویدادها و عملیات دوران دفاع مقدس است و پتانسیل این را دارد که در هر کدام از این نقاط یادمان‌های متعددی ساخته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان افزود: برنامه‌‌ دقیقی برای ثبت و نگاشت یادمان‌ها در دست تهیه است، این اقدامات بعد از تکمیل پرونده‌های مربوطه رونمایی و معرفی می‌شود.

 ارسطو زاده در ادامه گفت: تاکنون 40 اثر دفاع مقدس در فهرست آثار ملی استان خوزستان به ثبت رسیده است و 10 پرونده دیگر از دوران دفاع مقدس نیز در حال آماده‌سازی است.

وی همچنین اشاره کرد: در کنار برنامه‌های وسیع فرهنگی کاروان‌های راهیان نور و ستاد اربعین، یکی از محورهای اصلی این رویدادهای فرهنگی نقش و اهمیت استان خوزستان در گردشگری مقاومت است.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است