Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی بلند «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده در سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو برنده جایزه فیلم‌های کودک و نوجوان (سپنتا) شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، این جشنواره که به منظور نمایش بهترین فیلم‌های انیمیشن، مستند و سینمایی ایرانی، هر سال در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار ‌می‌شود، به بهترین فیلم در هر بخش جایزه سپنتا اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم بلند سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1398 است.

این فیلم از دو بخش سی‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت 6 جایزه شده است.

رویداد سینمایی سان‌فرانسیسکو، اولین جشنواره مستقل فیلم‌های ایرانی خارج از ایران است که در سال 2008 تأسیس و فیلم‌هایی که از سوی فیلم‌سازان ایرانی و یا درباره ایران ساخته شده‌اند، در آن به نمایش درمی‌آید.

در سال 2013 جایزه «سپنتا» با عنوان بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «فیلم‌های ایرانی در سان‌فرانسیسکو» به پویانمایی «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» به کارگردانی هادی یقین‌لو از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.

سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو که قرار بود از 29 تا 30 شهریور 1399 به‌صورت آنلاین در شهر سان‌فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا برگزار شود، به مدت هفت روز تمدید شد.

شرط نمایش اول فیلم‌ها از چهاردهمین جشنواره "سینما حقیقت" حذف شد296 سالن سینما در حال ساخت است

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری جایزه های سینمایی سینما کانون پرورش فکری جایزه های سینمایی سینما فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی، به عنوان یکی از پروژه‌های برتر اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی (WSIS ۲۰۲۴) انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی که به نشانی https://usw.msrt.ir در دسترس عموم قرار دارد و گام موثری در راستای هوشمندسازی خدمات دانشگاهی کشور به شمار می‌رود، سال گذشته و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شده است.

هدف از ایجاد این پنجره، یکپارچگی و مدیریت دسترسی به خدمات مراکز ارائه دهنده خدمت تحت پوششِ وزارت عتف است. دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم در قالب این سامانه قادرند به دانشجویان، اساتید، دانش‌آموختگان و عموم مردم، خدمات برخط ارائه دهند.

بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی (WSIS ۲۰۲۴)؛ هر ساله جهت ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و در راستای توسعه پایدار با استفاده از ICT در کشورها انجام می‌شوند، برگزار می‌شود.

شایان ذکر است پروژه «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان یکی از پروژه‌های برتر خط عمل دولت الکترونیک، موفق به کسب جایزه WSIS Prize Champion ۲۰۲۳ شد.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، متولی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، سازمان فناوری اطلاعات ایران است و هم اکنون به نشانی my.gov.ir آماده خدمت رسانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد