Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:17:18 GMT

تخریب سیلوی خاک در ساوجبلاغ حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۸۶۷

تخریب سیلوی خاک در ساوجبلاغ حادثه آفرید

مجید فیض جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک کارگر کارگاه آجرپزی در حین کار در منطقه قوهه شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله مأموران کلانتری چهارباغ به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد یک کارگر ۶۰ ساله در حین کارکردن به علت رعایت نکردن نکات ایمنی، سیلو خاک روی سرش تخریب شده و او در زیر خاک دفن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی فرد دفن شده از زیر خاک خارج و به مراکز درمانی منتقل شد، اما متأسفانه به علت شدت صدمات وارده نامبرده در حین انتقال به بیمارستان جان خودش را از دست داد.

وی در پایان متذکر شد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 5036330

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ساوجبلاغ چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت کشت بهاره در این شهرستان هستیم.

میرزایی افزود: بیش از ۶ هزار هکتار امسال زیر کشت بهاره می روند که انواع صیفی جات ، خیار ، گوجه فرنگی ، پیاز ، بادمجان ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی و سبزیجات کشت می شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد