Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز سکان هدایت فرمانداری‌های ساوجبلاغ و نظرآباد را به دست مدیران بومی استان سپرد.

طی ابلاغی از سوی استاندار البرز، مهدی مهرور از نیروهای بومی البرزی که فرمانداری فردیس، مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل امنیتی استانداری را در کارنامه دارد، به عنوان سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اکنون نیز ابوالفضل ارمندپور که سابق بر این بخشدار مرکزی نظرآباد بود با ابلاغی از سوی شهبازی استاندار البرز به عنوان سرپرست فرمانداری نظرآباد منصوب شد.

استاندار البرز از ابتدای حضور خود در این مسند بر این باور بود که نیروهای بومی با شرایط و ویژگی‌های استان، آشنایی بیشتری دارند و می‌توانند با پیش زمینه ذهنی بالایی به خدمات دهی، تصمیم سازی و تصمیم گیری در جهت کسب رضایتمندی مردم، یاری گر باشند.

این انتصابات کلیدی و مهم به ویژه در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد، نشان از اعتماد و باور استاندار البرز به نیروهای بومی استان دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نظرآباد ساوجبلاغ البرز استانداری البرز استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند