Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: روال پیگیری مسئله هفت‌تپه همچنان ادامه دارد و دیوان محاسبات، تحقیق و تفحصی که انجام داده وزارت اقتصاد را مکلف کرده تا خلع ید صورت گیرد و این موضوع در روال اداری و بروکراسی خود قرار دارد.

سید نظام الدین موسوی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو درباره مشکل هفت تپه استان خوزستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های نظارتی اعم از مجلس، دیوان محاسبات که بازوی نظارتی جدی مجلس شورای اسلامی است، کمیسیون اصل ۹۰ و سازمان بازرسی کل کشور به صراحت نظرشان را مبنی بر عدم اهلیت مالک فعلی، ابراز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام بخش‌های نظارتی معتقدند که باید خلع ید از هفت‌تپه صورت گیرد و حتی مسئولین دولتی و سازمان خصوصی‌سازی هم در مطالب و گفته‌هایی که بیان می‌کنند در اهلیت مالک هفت‌تپه تردید دارند.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: روال پیگیری مسئله هفت تپه همچنان ادامه دارد و دیوان محاسبات، تحقیق و تفحصی که انجام داده است وزارت اقتصاد را مکلف کرده تا خلع ید صورت گیرد و این موضوع در روال اداری و بروکراسی خود قرار دارد.
موسوی تصریح کرد: قرار بر این بود جلسه‌ای به ریاست آقای نیکزاد برگزار شود که ایشان دچار کسالت شده‌اند و هنوز این جلسه تشکیل نشده و همچنین روز این جلسه هم مشخص نیست و برگزاری جلسه بستگی به سلامتی آقای نیکزاد دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی در این جلسه حضور دارند؟، بیان داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس و علی الخصوص اعضای کمیسیون اصل ۹۰، نماینده دیوان محاسبات، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نمایندگان دولت و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، وزیر اقتصاد و دارایی و نمایندگان تامین اجتماعی حضور خواهند داشت.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ در پایان گفت: هنوز معلوم نیست که هفت تپه باید به چه کسی یا سازمانی واگذار شود فلذا در مرحله‌ای هستیم که مالک فعلی اهلیت ندارد و باید خلع ید شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم موسوی هفت تپه خلع ید کمیسیون اصل 90 عضو کمیسیون اصل ۹۰ دیوان محاسبات هفت تپه خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز جلسه ای درباره ابعاد عملیات «وعده صادق» در پاسخ به اقدام تجاوزگرایانه رژیم صهیونستی در حمله به کنسلوگری ایران در دمشق برگزار می‌کند.

به گفته وی، این جلسات با حضور مسئولان مربوطه تشکیل می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شب گذشته( ۲۵ فروردین) عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • پیشنهاد دیوان محاسبات در مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی لحاظ شد
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • تأکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده دارو و تجهیزات
  • لجام گسیختگی در ثبت سفارش، مشکل اساسی حوزه دارو
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته در بهای تمام‌شده دارو و تجهیزات
  • برنامه‌های دیوان محاسبات به پیشرفت استان بوشهر کمک می‌کند