Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون هندبال گفت: شکوفایی ورزش از جمله هندبال نیازمند توجه ویژه دولت‌ها و مسئولان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، علیرضا پاک‌دل در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ورزش عامل نشاط اجتماعی در بین همه گرفتاری‌هایی بوده که بخش زیادی از آنها به تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشورمان برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه "تیم‌های «خائیز» و «نفت و گاز گچساران» از استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر حضور دارند" عنوان کرد: این تیم‌ها و در کل حوزه ورزش نیازمند توجه مسئولان و دولت مردان هستند.

پاک‌دل کمک به ورزش را ایثار دانست و ادامه داد: حمایت‌های معنوی یکی از نیازمندی‌های ورزش بوده و باید تلاش کرد تا معنویت و ارزش‌ها در ورزش به ویژه هندبال بیشتر شود و باید تلاش کرد تا ورزش هندبال در استان‌ها مانند درخت تنومندی برای جوانان پابرجا بماند.

ناظریان مادوانی: وزارت ورزش نقش اجرایی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی ندارد اعتراف پزشک آلمانی: به دوپینگ ورزشکاران کمک می‌کردم ثبت‌نام 700 ورزشکار در مسابقات مجازی ووشو/ ارسال بیش از 3 هزار دقیقه ویدیو

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه "ورزش در مقابل آسیب‌های اجتماعی نقش ارزشمندی دارد" ادامه داد: جوانان باید در مسیری حرکت کنند که کمترین آسیب متوجه آنها باشد و ورزش به کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ضمن تقدیر و تشکر از تیم‌های هندبال «فرازبام خائیز» و «صنعت نفت و گاز گچساران» که افتخار آفرین برای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، ادامه داد: هندبال شاخص خوبی برای استان در سطح ملی بوده و باید این شاخص حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه "ورزش نسخه شفابخشی بوده که هزینه‌های کمی برای جامعه دارد" افزود: بستر رشد و پیشرفت جوانان در همه عرصه‌ها و زمینه به ویژه حوزه ورزش باید فراهم شود و شایسته نظام شیعی ما نیست که جوانان این مملکت در مسیر طراحی شده دشمن حرکت کنند.

حسینی نیروی جوان را به عنوان قدرت کشورمان دانست و اظهار کرد: اگر بسترهای ورزش برای جوانان باز نشود، برخلاف مصالح و در جهت اهداف شوم دشمنان خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان از ورزش، گفت: علاوه بر رشد در همه عرصه‌ها، باید حوزه ورزش نیز مدیریت شده باشد تا سلامت اجتماعی جامعه تضمین شود.

انتهای پیام/544/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیران ورزش ایران مدیران ورزش ایران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در نشست مشترک با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: ماهیت جلسه امروز ماهیت قهرمانان است. در دنیای امروز شاخصه اصلی ورزش طبق منشور المپیک ورزشکاران هستند. اگر ورزشکاران نباشند مربیان و مدیران معنایی پیدا نمی‌کنند. کمیته بین‌المللی المپیک نیز تلاش زیادی دارد که چهره‌های ورزشی و قهرمانان علاوه بر مدال‌آوری سفیر کشور خود باشند و ظرفیت‌های فرهنگی کشور خود را نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه ورزشکاران در کشور خاطرنشان کرد: در دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران، ایشان چندین بار از قهرمانان ما تشکر کردند و این موضوع بی‌سابقه بود و این موضوع نشانگر این است که قهرمانان از منظر رهبر انقلاب از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند. مراسم تجلیلی که سالانه با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود نشان می‌دهد که دولت نیز پای کار ورزشکاران ایستاده است.

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات

 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست این بود که از نزدیک با مشکلات ورزشکاران آشنا شویم و این جلسات می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند. اعضای کمیسیون‌ها باید نقش پررنگ‌تری در فدراسیون خود داشته باشند و در تصمیم‌گیری‌ها دخیل شوند.

وی افزود: این سومین دوره است که کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تشکیل می‌شود و اینقدر جایگاه این کمیسیون بالا است که رئیس کمیسیون ورزشکاران می‌تواند شخصا با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه کند. باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم و اهمیت جایگاه خود را بیشتر بدانیم و قطعا اعضای کمیسیون می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

کیومرث هاشمی بیان کرد: این نگاه را داریم که قهرمانانی که دوران ورزش آنها تمام شده و علاقه‌مند هم هستند، به عرصه مدیریت ورزشی بیاوریم و بتوانیم از ظرفیت‌های آنها بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه و پس از شنیدن صحبت‌ها و نظرات قهرمانان گفت: حتما برگزاری این نشست‌ها فایده دارد و منشا کارهای بزرگ و خدمت‌رسانی برای ورزش خواهد بود. عضو شدن یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران در هیئت رئیسه فدراسیون‌ها پیشنهاد خوبی است که باید در اصلاح اساس‌نامه انجام شود. بحث مشارکت ورزشکاران در مسئولیت‌های اجتماعی و کارهای عام‌المنفعه نیز از آن حمایت می‌کنیم. ورزش ایران همیشه از سال‌های دور تا به الان در کارهای خیرخواهانه پیش قدم بوده و می‌توان این اقدامات را تقویت کرد.

وی افزود: همانطور که کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شرح وظایف دارد باید این کمیسیون نیز شرح وظایف داشته باشد که همه اعضا با آن آشنا باشند. قطعا هر فدراسیون یکسری شرایط خاص خودش را برای کمیسیون ورزشکاران دارد. درست نیست که فقط سالی یک بار در مجامع شاهد حضور کمیسیون ورزشکاران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید فاصله قهرمانان با مدیران زیاده شود و و باید این فاصله را روز به روز کمتر کنیم و مدیران باید دغدغه ورزشکاران شنیده شود که صحبت‌های آنها به خارج از مجموعه فدراسیون برده نشود. دلیل تشکیل چنین جلساتی نیز مخابره این پیام است که مدیران ورزشی و روسای فدراسیون‌ها باید با ورزشکاران ارتباط نزدیکی داشته باشند.

هاشمی اظهار داشت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم. لایحه‌ای از طرف دولت به مجلس رفته و در دستور صحن قرار گرفته که باید تصویب شود و در صورت تصویب قطعا اتفاقات خوبی را در بحث استخدامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در لایحه جدید دولت گفت: در لایحه جدید که به مجلس رفته ورزشکاری که مقام سوم جهان را کسب می‌کند بعد از این شامل معافیت می‌شود. همچنین به جز نفر اول، نفرات دوم و سوم بازی‌های آسیایی نیز شامل معافیت و استخدامی خواهند شد. در بحث ورزشکاران توان‌یاب و جانباز پیش از این یکی از اعضای خانواده آنها شامل استخدام می‌شد ولی الان اگر خود ورزشکار هم شرایطش را داشته باشد شامل قانون استخدام می‌شود‌.

هاشمی افزود: ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها قدمت 20 ساله و نیاز به تجهیزات جدید دارد. برای تجهیزات غیرمصرفی کمک 500 میلیارد تومانی درخواست کردیم که با کمک وزارت نفت این منبع دیده شده و پس از اختصاص و پرداخت برای نوسازی تجهیزات در اختیار فدراسیون‌ها قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص پرداخت پاداش به قهرمانان گفت: با وجود اینکه آیین‌نامه هنوز اصلاح نشده ولی از اختیارات خودمان استفاده کردیم و آن دسته از رشته‌هایی که قبلا در لیست وجود نداشت را برای پرداخت پاداش اضافه کردیم که ان‌شاءالله در مراسمی که به زودی با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود از آنها تجلیل خواهد شد.

هاشمی خطاب به اعضای کمیسیون گفت: شما نمایندگان فعال جامعه خودتان و صدای ورزشکاران هستید. می‌توانیم نشست‌های فصلی بگذاریم که چطور دغدغه‌ها را برطرف کنیم. اعضای کمیسیون باید مدافع ورزشکاران خود باشند و این وظیفه و رسالت اصلی اعضای کمیسیون است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج اخلاق ورزشی نکته خیلی مهمی است و باید به این موضوع پرداخته شود. چون قهرمانان با اخلاق ورزشی می‌توانند ماندگار شوند‌.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در جلسه شورای عالی ورزش که با حضور رئیس جمهور برگزار شد درخصوص تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام‌ که بزرگترین دغدغه ما است اعلام کردیم تا پروژه آمایش سرزمینی اجرا نشود هیچ پروژه تازه‌ای شروع نمی‌شود. برای تکمیل پروژه ها 7 هزار میلیارد بودجه گرفته‌ایم که با استفاده از طرح آمایش برای تکمیل آنها اقدام می‌کنیم. بعد از این آمایش سرزمینی به ما می‌گوید که در چه شهری باید چه ورزشگاهی ساخته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست