Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:51:41 GMT

جدایی قریب الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۱۲۵

جدایی قریب الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

به فاصله شش روز تا پایان نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا انتظار دارد کار انتقال سه بازیکن دیگر خود را نیز نهایی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها شش روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات باقیمانده و باشگاه بارسلونا که 30 درصد از بودجه خود را به دلیل شیوع کرونا از دست رفته می بیند، به دنبال فروش بازیکن و ایجاد توازن مالی به خصوص در بخش دستمزدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون آرتور ملو، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، لوئیس سوارز، موسی واگه و نلسون سمدو از بارسا جدا شده اند و باشگاه کاتالان امیدوار است بتواند کار انتقال سه بازیکن دیگر خود را نیز نهایی کند.

 

 

 

 

به نظر می رسید ریکی پویج و کارلس آلنیا دو هافبک جوان بارسا که در ایده های رونالد کومان جایگاه ثابت ندارد، بارسا را ترک کنند اما هر دو اعلام کرده اند که قصد جدایی ندارند.

بازیکنان دیگری که در فهرست خروج قرار دارند و بارسا خوشبین است که به شکل دائمی یا قرضی آنها را واگذار کند، عبارتند از: ساموئل اومتیتی، مارتین برایثویت، ژان کلر تودیبو و رافینیا که هر کدام نیز داستان خاص خود را دارند.

 

 

 

 

اومتیتی به دلیل دستمزد بالایش پیشنهاد خاصی از باشگاه های دیگر دریافت نکرده و همچنان مصدوم است. برایثویت که زمستان گذشته به بارسا پیوست، قصد جدایی ندارد و او نیز فعلا مصدوم و به دور از میادین است.

شرایط تودیبو و رافینیا اما متفاوت است و هر دو در انتظار پیشنهادی برای جدایی از بارسا هستند. از قرارداد رافینیا با بارسا تنها یک سال باقیمانده و به سود بارسلوناست که همین تابستان او را به باشگاه دیگر انتقال دهد.

 

 

ژان-کلر تودیبو بارسلونا ساموئل اومتیتی رافینیا آلکانتارا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژان کلر تودیبو بارسلونا ساموئل اومتیتی رافینیا آلکانتارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کریستنسن به آینده خود در بارسا متقاعد شده و تاکید کرد فصل بعد نیز در بارسلونا باقی خواهد ماند. علی‌رغم شایعات مداوم که از انتقال او به باشگاهی دیگر خبر می‌دهند، او با اطمینان گفت که تمایلی برای جدایی ندارد.

بازیکن سابق چلسی به TV3 اطمینان داد: «من شک ندارم که فصل آینده اینجا خواهم بود. هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده و خوشحالم که برای بارسا بازی می‌کنم.»

مدافع میانی که حالا در پست هافبک دفاعی نیز بازی می‌کند، از پائو کوبارسی ستایش کرد: «فقط می‌توانم از او تمجید کنم. کوبارسی از همان لحظه اول از فرصتش در بارسا استفاده کرد و خیلی خوب به تیم ملحق شد. او خیلی به ما کمک کرده و همراه با دیگر جوانان لاماسیا مثل یامال، ما را به سطح دیگری بردند. همه در باشگاه از عملکردشان بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند.»

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • بارسلونا در اضطراب: الان وقت ال‌کلاسیکو نبود
  • هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟
  • آوارگی مجدد هزاران فلسطینی به دلیل حمله قریب‌الوقوع صهیونیست‌ها به رفح