Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بخشی از سرزمین ما توسط نیرو‌های بعثی که مورد حمایت قدرت‌های جهانی بودند اشغال شده بود و حتی شهر خرمشهر را تصرف کرده بودند و مردم ما این اشغالگری را نمی‌پذیرفتند و نیرو‌های مسلح نیز تحمل این را نداشتند که سرزمین و شهر‌های ما در اشغال دشمن باشد به همین دلیل با تمام توان پای کاری آمدند تا دشمن را از سرزمین اسلامی بیرون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خواست و اراده مردم و نیرو‌های مسلح در آزادی خرمشهر که صدام فکرش را هم نمی‌کرد آن را از دست بدهد خودش را به خوبی نشان داد و پیروزی‌های درخشان بعدی نیز بعد از این فرا رسید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده بودند «خرمشهر‌ها در پیش داریم»، گفت: ما در سایر امور نیز تحمل ظلم و زور گویی را نداریم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم تحت فشار از منافع خودمان بگذریم و این پیروزی‌ها به صورت مداوم در سطح منطقه و بین‌الملل برای کشور ما پیش می‌آید.

امیر سرتیپ نصیر زاده با اشاره به شکست‌های پی در پی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: کشورمان در روز‌ها و ماه‌های اخیر پیروزی‌های بسیار خوبی را به دست آورده است و آن‌هایی که فکر می‌کردند شورای امنیت و سازمان ملل تحت امر آنهاست این روز‌ها شکست‌های متعددی را تجربه می‌کنند و این پیروزی‌ها، خرمشهر‌ها و پیروزی‌هایی است که پشت سر هم برای ملت ایران به دست می‌آید.

وی تاکید کرد: در سطح منطقه و کشور‌هایی که با ما هم همراه هستند نیز می‌بینیم که موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند؛ به عنوان مثال عدم موفقیت گروه‌های تروریستی و حامیانشان در سوریه خود یک آزاد سازی خرمشهر بود، این‌ها خرمشهر‌هایی است که به طور مداوم توسط مقاومت ملت ما و آزادی خواهان جهان در حال فتح است.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ نصیرزاده تروریست ها پیروزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: این عملیات مطالبه به حق مردم ما بود و نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه‌ای به خواسته های ملت دادند و ثابت کردند که رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم٫ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری به مناسبت 29 فروردین روز ارتش اظهار داشت: میهن عزیز ما در یک پیروزی تاریخی بر استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است و این پیروزی قاطع را تبریک می‌گویم.

وی افزود: این عملیات مطالبه به حق مردم ما بود و نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه‌ای به خواسته های ملت دادند و ثابت کردند که رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: روز 29 فروردین روز برجسته ای است که به عنوان روز تولد ارتش اسلامی و انقلابی از آن یاد می‌کنیم. نباید ارتش امروز را با ارتش قبلا کشور مقایسه کرد و آن ارتش و سیستم کاملا از بین رفت و ارتش ما متاثر از انقلاب اسلامی و امام راحل است.

  ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست