Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@19:23:47 GMT

کندوان امروز هم مسدود است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۲۲۷

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان حدفاصل کیلومتر 0 تا 55 محدوده بیلقان تا شهرستانک‌ از ساعت 08:10 امروز تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد در محورهای جایگزین آزادراه تهران - شمال‌، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود. ناطقان: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* کندوان امروز هم مسدود است

وی اظهار کرد: ‌محور کرج - چالوس و بالعکس حدفاصل کیلومتر 0 تا 55 محدوده بیلقان تا شهرستانک‌ به دلیل‌‌ انجام عملیات لوله‌گذاری عرضی در محل‌های آبگرفتگی از ساعت 08:10 روز 8 مهرماه تا اطلاع بعدی در زمان اجرای عملیات مسدود است و تردد در محورهای جایگزین آزاد راه تهران - شمال‌، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* بارش باران در جاده هراز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر تردد حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد در جاده چالوس روان است، همچنین ‌تردد در محورهای هراز و فیروزکوه‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر در محور هراز بارش پراکنده باران گزارش شده است و در محورهای چالوس و فیروزکوه‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بارش باران پراکنده در برخی از محورهای استان‌های مازندران و کرمان خبر داد.

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده گرمدره، ساسانی، پایانه شهید کلانتری و پل حصارک، از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های شمال از روز چهارشنبه 9 مهر تا شنبه 12 مهر‌

محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ‌روز چهارشنبه 9 مهر تا ساعت 6 روز شنبه 12 مهر در محورهای کرج - چالوس‌، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

وی گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه مورخ 99/07/11 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد‌راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد وسایل نقلیه از ساعت 20 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 99/07/11 از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا اضافه کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها ‌لغو می‌شود.

وی اضافه کرد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌ و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید‌ کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه ‌99/07/09 و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع ‌است.

* ترافیک جاده ها کمتر شد

محرابی‌نیا گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد 2234 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 1.2 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* ‌آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی بیان کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته کماکان در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.

* انسداد محور رامیان-اولنگ-شاهرود و 4 جاده دیگر

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در حال حاضر کماکان  محور شهداد - نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

* انسداد محور هراز در روزهای 13 و 14 مهر

محرابی‌نیا یادآور شد: محور هراز در محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران از 13 مهر تا 14 مهر 99 به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه برداری در منطقه مذکور مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: کندوان ، مسدود ، ترافیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کندوان مسدود ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، برخی از محورهای استان های سیستان بلوچستان جنوب، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس دارای بارش باران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا مهرشهر

- ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل گلشهر تا مهرشهر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های فیروزبهرام و نسیم شهر

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار حدفاصل زرنان تا شهریار

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های سیستان بلوچستان جنوب، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس
محورهای مسدود غیرشریانی

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

محور گشت - سراوان

بندر خمیر – بندرلنگه

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

محور چاهان – زرآباد

جکدان – جاسک

محور بشاگرد – گوهران

فنوج – کتیج – رمشک

دلگان – بمپور

قصرقند – نیکشهر

بمپور – فیروزآباد

دلگان- زهکلوت

ایرانشهر – خیرآباد

رودبار – کهنوج

نیکشهر – بنت

جلگه - چاه اسحاق

جالق - سراوان

محورهای دارای انسداد فصلی سروآباد - پاوه سی سخت - پادنا گنجنامه – تویسرکان وازک – بلده پونل – خلخال کد خبر 744925

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب