Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای مرحله جدید پویش ملی "مشق احسان" ، ۳۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در ۴هزار منطقه کم‌برخوردار کشور ارسال شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل ستاد اجرایی فرمان امام  صبح امروز در مسجد مقدس حمکران و در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان قم، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ، مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مسئولین استانی، مرحله جدید پویش ملی "مشق احسان" آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بسته‌ها شامل لوازم‌تحریر ایرانی_اسلامی ، کوله‌پشتی و کتب و سی‌دی‌های آموزش درسی است که از امروز تا پایان هفته توسط بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام بین دانش‌آموزان 4 هزار منطقه محروم سراسر کشور توزیع میشود.

برای تهیه این بسته‌ها و تولید این حجم از اقلام ، 120 کارگاه تعطیل شده‌ی تولید نوشت‌افزار مجدد فعال شده و 30 کارگاه جدید نیز ایجاد شده است.

گفتنی است ستاد اجرایی فرمان امام در قالب پویش مشق احسان، در سال جاری یک میلیون بسته نوشت‌افزار را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع میکند، همچنین اهدای 15 هزار تبلت دانش‌آموزی، افتتاح 150 مدرسه جدید، اهدای 15 مدرسه کانکسی مجهز به عشایر و 10 دستگاه ون برای بازماندگان از تحصیل در برخی استانهای محروم از جمله اقدامات این ستاد در سال جاری است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند