Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی عمرانی شهردار تهران از سپردن اجرای پروژه عمرانی تقاطع همسطح بزرگراه باقری به منطقه ۴ خبر داد و گفت: این مدل جدید اجرای پروژه ها در بحث تفیض اختیار به شهرداری های مختلف موثر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در آئین بهره‌برداری فاز دوم باغ پرندگان تهران و کلنگ زنی تقاطع همسطح بزرگراه شهید باقری با تشریح اینکه بر اساس موافقت شهردار تهران مدل جدیدی در اجرای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است، گفت: این طرح جدید در اجرای پروژه‌های منطقه ۴ اجرا شده و از طریق مناقصه عمومی که از سوی منطقه اجرا شده است پیمانکار انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: با نظارت منطقه و همکاری سازمان‌های حوزه عمرانی این پروژه‌ها را شهرداران منطقه انجام می‌دهند.

صبوری دیلمی حجم پروژه امروز با قرارداد اولیه ۱۷ میلیارد تومان برآورد شده است که اعتبارات آن از حوزه عمرانی به منطقه ۴ انتقال داده شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تأکید کرد: اتصال بزرگراه باقری به خیابان از آرزوهای دیرینه مردم این محله بوده است و با توجه به ترافیک‌های صبحگاهی با اجرای این پروژه هزینه‌های سوخت به‌سرعت کاهش‌یافته و هزینه‌های اجرای آن را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهردار تهران صفا صبوری دیلمی بزرگراه باقری اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد

شهردار کاشان گفت: از امروز، به صورت ویژه نیازهای عمرانی منطقه ۳ با به‎کارگیری حداکثر ظرفیت‌ها و تجهیزات پاسخ داده می‌شود.

کیومرث محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: منطقه ۳ شهرداری کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد.

وی از اجرای نخستین نوبت طرح دهه خدمات عمرانی مناطق در منطقه ۳ خبر داد و افزود: از امروز، به صورت ویژه نیازهای عمرانی منطقه با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت‌ها و تجهیزات پاسخ داده می‌شود.

شهردار کاشان با اشاره به آغاز طرح دهه خدمات عمرانی مناطق بیان کرد: این طرح در راستای تمرکز بیشتر برای نیازها و مطالبات عمرانی مناطق اجرا می‌شود و برای نخستین نوبت، منطقه ۳ برای میزبانی از این طرح در نظر گرفته شده است.

وی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، در این مرحله، حداکثر ظرفیت تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات خدمات موتوری اعم از لودر، کامیون، جرثقیل و بابکت در اختیار منطقه ۳ قرار خواهد گرفت تا ضرورت‌های عمرانی سریع‌تر و به صورت شایسته‌تر عملیاتی شود.

شهردار کاشان افزود: بر این مبنا، سایر مناطق نیز بعد از منطقه ۳ با در اختیار گرفتن امکانات و تجهیزات می‌توانند در راستای پاسخ به نیازهای عمرانی خود تلاش کنند.

محمدپور متذکر شد: خیابان‌های کرامت (حسین‌پور)، سجادیه، کوی بلال، بلوار شهدای حسن‌آباد و بلوار ابن‌سینا از جمله معابری هستند که عملیات عمرانی در قالب این طرح در آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر 739677

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • اطلاعیه مهم درباره بزرگراه شهید باقری؛ رانندگان بخوانند!
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • اجرای طرح تقاطع‌ غیر همسطح مدرس به بررسی بیشتری نیاز دارد