Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:54:12 GMT

قلی زاده قهرمان داستان هزار و یک شب (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۳۶۹

ستاره جوان و ایرانی تیم شارلروا با نمایش درخشانی که در این فصل از رقابت ها داشته بشدت مورد توجه رسانه های بلژیکی قرار گرفته است.

به گزارش" ورزش سه" علی قلی زاده وینگر 24 ساله و ایرانی تیم شارلروا در این فصل یکی از مهره های کلیدی تیمش در کسب نتایج خوب در لیگ بلژیک بوده است. شارلروا روز پنجشنبه باید در رقابت های لیگ اروپا نیز در یک بازی حساس به مصاف تیم لخ پوزنان لهستان برود که پیش از این تیم هایی چون هاماربی سوئد و آپولون یونان را با نتایج خوب شکست داده و حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته که شارلروا با دو حریف دیگر این تیم متفاوت است. آن ها با 19 امتیاز از هفت بازی در صدرجدول لیگ بلژیک هستند و در بازی قبلی پلی آف لیگ اروپا توانستند پارتیزان بلگران را شکست بدهند. 

 

 

 


ستاره های این فصل شارلروا تا الان دو بازیکن ایرانی این تیم کاوه رضایی و علی قلی زاده بوده اند. علی قلی زاده امسال  در 7 مسابقه 1 گل و سه پاس گل به نام خودش ثبت کرده و شارلروا امید زیادی به درخشش این بازیکن برای صعود به مرحله مقدماتی لیگ اروپا و رقابت با تیم هایی مثل آرسنال ، ویارئال، رم، ناپولی و لورکوزن دارد.


م"اسپورت فوت مگزین" با توجه به درخشش این بازیکن ایرانی در آخرین شماره خودش قلی زاده را با طراحی جالب و تیتری جالب توجه روی جلد برده است:" پرنس علی" لقبی است که این مجله به قلی زاده داده و احتمالا با توجه به طراحی انجام شده به نوعی اشاره به داستان علاء الدین و چراغ جادو از کتاب  هزار و یک شب   دارد.

شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین داستان های دنیا

 بیل و سام که احساس مسئولیت می‌کردند شب را در جنگل با اوسرکردند. شبی سخت و کلافه کننده. به محض اینکه خسته از شیطنت‌های پسرک می‌خواستند او را به خانه اش برگردانند، بچه ناخلف قلاب سنگش را به نشانه تهدید به آن‌ها نشان می‌داد و می‌گفت شما دوتا زندانی‌های من هستید.

دو مرد هم مرتبا به خودشان لعنت می‌فرستادند از اینکه به این شهر آمدند. صبح الطلوع آن‌ها پسرک را زیر بغل زده و به خانه اش بردند و در عوض از پدر او تقاضای کار کردند. اما پدر خسته از شیطنت‌های فرزندش برای دور کردنش از خانه، از بیل و سام خواست که در مزرعه زیر نظر پسر کار کنند، با شنیدن این حرف دو مرد از خیر کار گذشتند و پا به فرار گذاشتند. 

بهترین داستان‌های دنیا (با عنوان انگلیسی: Manga world folk tales) به معنی «داستان‌های عامیانه جهان مانگا» محصول ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹ ژاپن که در شرکت «دَکس پروداکشنز» در ۱۲۷ به کارگردانی «هیدئو نیشیماکی» و«کینوسوکه دویا» ساخته شد.

هر قسمت از این مجموعه کارتونی، از یکی از داستان‌های مشهور جهان اقتباس شده و کارگردانی و ساخت آن، توسط هنرمندان گوناگونی انجام شده‌است و به‌همین سبب، به لحاظ گرافیکی و اجرا با یکدیگر متفاوت است.

دیگر خبرها

  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟
  • بهترین داستان های دنیا
  • شهرداری‌ها توجه بیشتری به حوزه سرمایه گذاری کنند
  • شخصیت‌های منفی، اما قهرمان قصه‌های غربی + فیلم
  • درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق
  • مجموعه‌داستان‌ «گوش قرمز» چاپ شد