Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی عصر امروز در تهران با حضور دکتر ولایتی و جمع بندی مباحث و صدور بیانیه به پایان رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  در جمع‌بندی پایانی این نشست که توسط آقای علی اکبر ولایتی قرائت شد با تاکید بر این که نخبگان و علمای جهان اسلام، عادی‌سازی روابط  برخی حکام کشوهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را محکوم می نمایند آمده است: شرکت‌کنندگان در همایش مقاومت را به‌ عنوان تنها راه آزادسازی قدس شریف و ملت فلسطین دانسته و ملت‌های مسلمان جهان و حتی کشورهایی که توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا نکردند، با این اقدام به‌ شدت مخالف‌ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در بخش دیگری از بیانیه شرکت کنندگان در همایش این اقدام  را توطئه آمریکا و اسرائیل قلمداد کرده و تصریح نمودند: در شرایط کنونی وحدت جهان اسلام در مقابله با رژیم صهیونیستی و خیانت برخی حکام اسلامی به آرمان فلسطین بیش از پیش احساس می‌شود.

در پایان بیانیه نیز تأکید گردید: بیداری اسلامی تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات علیه مسلمانان است و  قطعاً خیانت برخی حکام اسلامی به آرمان های فلسطین زمینه‌ساز بیداری اسلامی خواهد بود.

نشست تکمیلی شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی آغاز شدموضوعات مهم جهانی در جلسه مجازی مجمع عمومی سازمان مللآیت‌الله عیسی قاسم: آمریکا و اسرائیل دشمنان شماره یک امت اسلام هستند/ سازشکاری به معنای جدا شدن از امت اسلام استولایتی: طرح معامله قرن نقاب را از چهره سازشکاران منطقه کنار زدولایتی: رژیم صهیونیستی در میان دیوارهای حائل خود، محصور است


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟