Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل السد بلافاصله به کارت قرمز سیامک نعمتی اعتراض کرد.

باشگاه پرسپولیس از AFC درخواست کرده با توجه به اینکه از نظر آنها داور کره ای این دیدار تصمیم اشتباهی گرفته است و البته پیش از بازی این تیم با الدحیل هم AFC با رد تصمیم اشتباه داور بازی تیم قطری با شارجه، کارت قرمز مهدی بن عطیه را بخشید، اکنون هم با بررسی مستندات پرسپولیس درباره نعمتی چنین تصمیمی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در جریان اعتراض خود گزارش مربوط به آن صحنه را ارائه کرده و روز گذشته هم نسبت به تنظیم لایحه اعتراض، همراه با گزارش کامل واقعه مستندات، بندهای قانونی و ویدیوی مربوط به صحنه ای که سبب اخراج نعمتی شده را هم ارائه کرد.

البته مسئولان تیم پرسپولیس برای ثبت اعتراض خود ۵۰۰(حدود ۱۵ میلیون تومان) دلار هم پرداخت کرده اند و اکنون منتظر تصمیم نهایی کمیته انضباطی AFC هستند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1437961

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر