Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دبیر شورای عالی امنیت ملی گقت: چه بسا گمنامانی هستند که نقش موثر در جنگ داشتند ولی هیچ اسمی از آن‌ها نیست؛ کوچک‌انگاری نقش دیگران گناه بزرگی است، بنابراین بنده استرس دارم که در مورد جنگ صحبت کنم. خبرگزاری میزان - امیر دریابان علی شمخانی عصر امروز در برنامه گفت‌وگو محوری که از شبکه سوم سیما پخش شد به بیان ناگفته‌هایی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه آدمی که در گذشته بماند مرده است، گفت: ما قبل از جنگ، پیروزی انقلاب و قبل از انقلاب مبارزه با شاه را داشته‌ایم، چرا آن‌ها را رد کردیم در جنگ مانده‌ایم؛ اعتقاد من این است که آدم در هر صحنه‌ای که نقش می‌گیرد باید در آن قهرمان باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آدم یک خط است و نقطه نیست اظهار داشت: آدمی که توانمند است نمی‌تواند بگوید در جنگ توانمند بودم و بعد از آن ناتوان شدم و یا در مبارزه با شاه توانمند بوده و بعد از آن ناتوان شدم، اگر اینگونه باشد این فرد مشکل دارد؛ به این دلیل باور من این است که نباید در گذشته باقی بمانیم و باید از آن عبور کنیم.

وی افزود: ما مسئولی که در جنگ بوده و صحبت نمی‌کند و در عین حال مسئولی که در جنگ نبوده و از آن صحبت می‌کند زیاد داریم، در جنگ پیروزی و ناکامی داشته‌ایم، اما وقتی خاطره گویی شروع می‌شود به صورت طبیعی در جایگاه قهرمان قرار می‌گیریم و دیگران را نادیده می‌گیریم، من این موضوع را در خیلی از نوشته‌ها می‌بینم و خدا رو شکر می‌کنم که آلوده به آن نشده‌ام.

شمخانی با بیان اینکه جنگ فقط مربوط به فرماندهان نیست و فرماندهان جنگ فقط فرماندهان مشهور نیست، عنوان کرد: چه بسا گمنامانی هستند که نقش موثر در جنگ داشتند ولی هیچ اسمی از آن‌ها نیست؛ کوچک انگاری نقش دیگران گناه بزرگی است، بنابراین بنده استرس دارم که در مورد جنگ صحبت کنم.   تکمیل می شود برچسب ها: شمخانی دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمخانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس حاضر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش با حضور در جایگاه میهمانان صحن مجلس، از نزدیک در جریان فرآیند قانونگذاری و نظارت قوه مقننه قرار گرفتند.

کد خبر 6079539 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • ارتش، بازویی توانمند در حفظ و تقویت امنیت ملی
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس حاضر شدند