Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:27:22 GMT

کمبود اقلام اساسی در بازار معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۴۳۸

کمبود اقلام اساسی در بازار معنا ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه کمبود اقلام غذایی و اساسی در بازار عرضه و تقاضا معنا ندارد، گفت: با همکاری پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های بازرسی، نظارت‌ها بر نحوه تهیه و توزیع اقلام اینترنتی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: کمبود اقلام غذایی و اساسی در بازار عرضه و تقاضا به هیچ عنوان معنا ندارد و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با جدیت روند توزیع و تهیه اقلام غذایی در استان را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای توزیع به‌موقع اقلام غذایی و راهبردی انجام شود و از چارچوب‌های اداری که محل توزیع به‌موقع کالاها در بازار می‌شود به‌صورت جدی جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی با هدف تعدیل قیمت و بررسی فراوانی اقلام اساسی و غذایی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و رونق کسب و کار بازاریان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: عملکرد دستگاه‌های نظارتی در استان سمنان برای جلوگیری از گران‌فروشی، احتکار احتمالی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مطلوب بوده است و این روند مطلوب به‌طور مستمر ادامه یابد.

شریفی نژاد گفت: در آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس، استاندار سمنان نسبت به تشدید نظارت‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأکید داشت که دستگاه‌های نظارتی نسبت به اجرای این توصیه کارشناسی برای مقابله با کرونا ویروس اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: با همکاری پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های بازرسی، نظارت‌ها از نحوه تهیه و توزیع اقلام اینترنتی افزایش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اقلام غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سید محمد مهدی سجادی گفت: با شرئع بارش های بهاری از ۲۸ فروردین ماه ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج، چابهار درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.
وی ادامه داد: علاوه بر امدادرسانی به ۴۶ هزار و ۸۱۵ سیلزده، سه هزار و ۴۲ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند و همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در سیل و آب‌گرفتگی هفت روز گذشته به دلیل مسدود بودن راه‌ها، ۱۹۴ سورتی پرواز برای توزیع اقلام زیستی از طریق امداد هوایی در ۲۷۵ روستا متاثر از سیل انجام شده است.
وی ادامه داد: در این مدت، ۶۷۲دستگاه چادر امدادی، پنج هزار و ۵۹۶ تخته پتو، سه هزار و ۲۱۵ تخته موکت، سه هزار و ۹۶۲ کیلوگرم نایلون پوششی، ۹ هزار و ۴۴۰ بسته غذایی، ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قوطی کنسرو، شش هزار و ۲۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۹ قوطی روغن،۱۲ هزار و ۱۲۴ بطری آب معدنی، ۳۲ کیلوگرم حبوبات و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌ شده است.
سجادی تاکید کرد: ۱۱۱ تیم عملیاتی شامل ۴۵۴ نیروی هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متأثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان