Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@06:34:15 GMT

مهاجم استقلال دوپینگ کرده است؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۴۴۰

مهاجم استقلال دوپینگ کرده است؟

رویداد۲۴ استقلال با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. پس از این بازی ارسلان مطهری مهاجم آبی‌پوشان با انتشار یک استوری علیه مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی نوشت آنها را نمی‌بخشد.

حال نواف الاسیوی، خبرنگار معروف عربستانی در توییتر خود از مثبت شدن تست دوپینگ ارسلان مطهری، بازیکن تیم استقلال خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ارسلان مطهری استقلال استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ

بنا بر اعلام پلیس فتای یزد، پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آنها کلیک نکنید و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:

فتای یزد اعلام کرد که کلیه پیامک‌های حاوی لینک‌های با عناوین بسته معیشتی که از طرف دوستان و افراد معتبر برای شما ارسال می‌شود جعلی بوده و در صورت باز کردن لینک تلفن همراه شما هک شده و با وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی حساب‌های بانکی شما توسط هکر و کلاهبردار خالی خواهد شد.

بر اساس این اعلام کلاهبرداران سایبری و هکرها در یکماه اخیر بیش از ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کردند.

اکثر مالباختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده اند؛ لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جدا خودداری کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227027 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • چگونه یک بک لینک قوی کسب بکنیم؟
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ + زمان و هزینه، لینک سایت my.medu.ir
  • خداحافظی با کارتخوان، سلام به لینک پرداخت!